رزولوشن و فریم‌ریت احتمالی بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

 رزولوشن و فریم‌ریت احتمالی بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

فاصله زیادی تا عرضه بازی Monster Hunter Rise اثر انحصاری کنسول نینتندو سوییچ باقی نمانده است و کپکام پیش از فرا رسیدن زمان عرضه آن، یک دمو رایگان را در اختیار کاربران قرار داده است که تا پایان ماه ژانویه میلادی در دسترس خواهد بود. این دمو از زمان عرضه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محتویات رایگان فروشگاه eShop نینتندو سوییچ شده است و حتی ترافیک سنگین کاربران دریافت آن، مدتی نیز این فروشگاه را از دسترس خارج کرد. حال به جزئياتی نگاه خواهیم کرد که این دمو آن‌ها را فاش کرده است.

وب‌سایت VG Tech به تازگی یک بررسی گسترده را روی این دمو پیاده کرده است. این بررسی مشخص کرده است که بازی با چه فریم‌ریت و البته رزولوشنی اجرا می‌شود. دمو بازی Monster Hunter Rise در حالت دستی روی رزولوشن ۹۶۰ * ۵۴۰ و در حالت داک روی رزولوشن ۱۳۴۴ * ۷۵۶ اجرا می‌شود. در این بین فریم‌ریت همیشه به طور ثابتی رو عدد ۳۰ قفل است و کاربران هرگز با افت فریم مواجه نمی‌شوند. به هر حال جالب است بدانید که رابط کاربری حین استفاده از حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰p و حین استفاده از حالت دستی با رزولوشن ۷۲۰p اجرا می‌شود.

در آخر باید توجه داشته باشیم که این تنها مشخصات اجرای دمو بازی است و ممکن خواهد بود که شرکت کپکام در مراحل نهایی توسعه تصمیم دیگری بگیرد. معمولاً در این مراحل نهایی، استودیوها ارتقاهای مهم و کاملاً سرنوشت‌سازی را روی بازی‌های خود پیاده می‌کنند و این قضیه می‌توان مشخصات بازی یاد شده را تا حد زیادی بهبود بخشد.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۶ مارس یا به عبارتی سال جاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و فعلاً هیچ خبری از نسخه پلتفرم‌های دیگر نیست؛ احتمال این موضوع که کپکام هرگز پلتفرم دیگری را در نظر نگیرد، محتمل است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته رزولوشن و فریم‌ریت احتمالی بازی Monster Hunter Rise مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

Amirkabir

مطلب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *