زمانی که پیش‌تر در سال گذشته میلادی بازی Halo Infinite معرفی شد، بسیاری از پلتفرم‌ها جهت عرضه در نظر گرفته شدند. با احتساب تمام کنسول‌های نسل هشتم و نهم مایکروسافت،‌ این بازی باید روی ایکس باکس وان پایه،‌ ایکس باکس وان S، ایکس باکس وان X، ایکس باکس سری S، ایکس باکس سری X و البته رایانه‌های شخصی اجرا شود. بنابراین زمان‌بر بودن پروسه توسعه، عجیب به نظر نمی‌رسد.

هر بار با انتشار یک بازی روی پلتفرم‌های مختلف، این احتمال در نظر گرفته می‌شود که عملکرد آن روی هر دستگاه چطور خواهد بود. این موضوع استرس زیادی برای سازندگان در پی دارد و عرضه پرحاشیه Cyberpunk 2077 تصدیق این موضوع است. با این حال استودیو 343 Industries اعلام کرده که در حال تلاش است تا بازی روی تمام پلتفرم‌های مقصد به روانی اجرا شود:

موردی وجود دارد که مرا به عنوان مهندس معمار به هیجان می‌آورد: ما برای اطمینان از اجرای Halo Infinite روی تمام پلتفرم‌ها و رایانه‌های شخصی، به جای اجرای نسخه پایه روی ایکس باکس وان، از راه حل رشته‌های موازی در موتور بازیسازی استفاده کردیم و آن را دوباره ساختیم.

همان‌طور که از سخنان معمار پایه بازی مشخص است، تیم توسعه دهنده بازی زمان زیادی را صرف بهینه‌سازی کرده است. شاید بتوان گفت که این امر بی‌دلیل نیست. سال گذشته با نمایش گیم‌پلی بازی یاد شده حاشیه‌های فراوانی در مورد کیفیت پایین بافت‌ها ایجاد شد که برخی از کاربران، آن را به محدودیات‌های ایکس باکس وان نسبت دادند. نظر شما چیست؟ آیا ایکس باکس سری X و S در این زمینه تفاوت اساسی خواهند داشت؟

منبع: Gaming Bolt

نوشته مایکروسافت در حال بهینه‌سازی بازی Halo Infinite برای پلتفرم‌های مختلف است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

راگ فون 5 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

مقاله قبلی

تسلا از طراحی جدید مادل S پرده برداشت

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در گیم سرا