تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فوریه 2022 - 7:38
کد خبر : 502763

مشخصات پوکو F4 به عنوان نسخه جهانی ردمی K50 فاش شد

مشخصات پوکو F4 به عنوان نسخه جهانی ردمی K50 فاش شد

مشخصات پوکو F4 به عنوان نسخه جهانی ردمی K50 فاش شد شیائومی سال گذشته گوشی پوکو F3 را به‌عنوان نسخه جهانی ردمی K40 معرفی کرد و حالا امسال قصد دارد پوکو K50 را به‌عنوان نسخه جهانی ردمی K50 معرفی کند. سر..

مشخصات پوکو F4 به عنوان نسخه جهانی ردمی K50 فاش شد

شیائومی سال گذشته گوشی پوکو F3 را به‌عنوان نسخه جهانی ردمی K40 معرفی کرد و حالا امسال قصد دارد پوکو K50 را به‌عنوان نسخه جهانی ردمی K50 معرفی کند. سری ردمی K50 هنوز معرفی نشده است و احتمالا در ماه مارس رونمایی خواهد شد.

امروز یک افشاگر مطرح به نام Yogesh Brar مشخصات کلیدی پوکو F4 را فاش کرده است که دید بسیار خوبی از این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای پوکو X4 پرو 5G منتشر شد؛ یک گوشی زیبا در رنگ های متنوع
  • تیزر رسمی گوشی پوکو M4 پرو منتشر شد

طبق اطلاعات امروز، پوکو F4 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود و استانداردهای LPDDR5 و UFS 3.1 برای رم و حافظه داخلی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

در ضمن، دوربین سلفی پوکو F4 از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات تامین خواهد و ما در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری MIUI 13 خواهیم بود. Yogesh گفته است که پوکو F4 در سه نسخه رم ۶/۸/۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.