تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 10:58
کد خبر : 35916

آموزش بازی Resident Evil Village : چطور از حمله مهیب اول بازی جان سالم به درببریم؟

آموزش بازی Resident Evil Village : چطور از حمله مهیب اول بازی جان سالم به درببریم؟

بازی Resident Evil Village بالاخره منتشر شد و توانست طرفداران را بار دیگر به وجد آورد. مطمئنم با دیدن شور و هیجان طرفداران، شما هم مجاب شده‌اید که این بازی را تجربه کنید اما ابتدا پیشنهاد می‌کنیم آموز..

بازی Resident Evil Village بالاخره منتشر شد و توانست طرفداران را بار دیگر به وجد آورد. مطمئنم با دیدن شور و هیجان طرفداران، شما هم مجاب شده‌اید که این بازی را تجربه کنید اما ابتدا پیشنهاد می‌کنیم آموزش بازی Resident Evil Village را بخوانید و سپس همراه ما باشید تا شمارا برای نبرد اول بازی که هوش ازسرتان خواهد برد آماده کنیم.

اگر بازی رزیدنت ایول 8 را نصب‌کرده باشید، همان ابتدا با یک مبارزه بسیار سخت مواجه می‌شوید که می‌تواند حسابی اعصاب شمارا خرد کند. این اولین مبارزه شماست و متأسفانه دشمنان قدرتمندی جلوی شما قرار می‌گیرند که کشتن آن‌ها چندان آسان نیست. برای اینکه بتوانید مرحله اول را بدون مشکل رد کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

چطور مرحله اول Resident Evil Village را رد کنم؟

اولین نبرد بازی شمارا با گرگینه ها مواجه می‌کند که دشمنان سرسختی هستند و کشتن آن‌ها چندان آسان نیست. نکته مهم آن است که نباید تمامی آن‌ها را بکشید زیرا که هدف اصلی رسیدن به لحظه نواختن زنگ است که پس‌ازآن یک صحنه سینمایی نمایش داده می‌شود، پس بهترین کار این است که بیشتر بدوید و یکجا باقی نمانید زیرا که تمامی موجودات اطراف شمارا پیدا می‌کنند و قبل از نواختن زنگ، تکه و پاره‌تان می‌کنند. برای اینکه در این چرخه اعصاب‌خردکن قرار نگیرید، نکات زیر را دنبال کنید:

Resident-Evil-Village-house

1– یک شاتگان بردارید و از خانه موجود استفاده کنید

به سمت خانه‌ای که در تصویر می‌بینید حرکت کنید، روی میز یک شاتگان خواهید دید که قدرت زیادی به شما هنگام مواجه با گرگینه ها می‌بخشد. بهتر است اتاق را به‌دقت بگردید زیرا که گلوله‌های تفنگ، باروت و هیلر هم آنجا وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم از خانه به‌منظور مکانی امن استفاده کنید و خودتان را پنهان کنید. اگر می‌خواهید حرکات بیشتری داشته باشید، از نردبان موجود در اتاق پشتی استفاده کنید و به زیرزمین بروید و از سوراخ موجود فرار کنید.

2- از بشکه‌های انفجاری استفاده کنید

همان‌طور که می‌دانید، بشکه‌های انفجاری ابزار بسیار مناسبی برای کشتن دشمنانی است که به‌صورت گروهی حمله‌ور می‌شوند. اگر بتوانید خود را به این نقطه که در تصویر می‌بینید برسانید، یک بشکه قرمزرنگ خواهید دید. پیشنهاد می‌کنیم کاری کنید تا دشمنان نزدیک آن شوند و سپس به سمت بشکه شلیک کنید. این کار می‌توان ریسک بالایی هم داشته باشد و دشمنان موجود در اطراف را به سمت شما بکشند. به همین دلیل راه فرار را هم در نظر داشته باشید.

Resident-Evil-Village-Barrel

راز رد کردن مرحله اول بازی Resident Evil Village تنها صبوری و فرار از دشمنانی است که می‌دانید شمارا تکه و پاره می‌کنند. باید تا زمانی که زنگ قیدشده در سراسر روستا به صدا دربیاید، مقاومت کنید و نشان دهید که می‌توانید در شرایط سخت، تصمیمات مناسبی بگیرید. بازی Resident Evil Village پر از لحظاتی است که غیر از شجاعت و تصمیم‌های درست، هیچ راه‌حلی جلوی شما نمی‌گذارند و این‌یکی هم دقیقاً همین‌طور است.

شما چه توصیه‌ای برای رد کردن اولین مرحله بازی رزیدنت ایول 8 دارید؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. نمرات و نقد بازی Resident Evil Village از دید وب‌سایت‌های مطرح: اکشنی ترسناک!

منبع: GamesRadar

نوشته آموزش بازی Resident Evil Village : چطور از حمله مهیب اول بازی جان سالم به درببریم؟ اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.