تاریخ انتشار : شنبه 16 اکتبر 2021 - 15:09
کد خبر : 45937

آموزش ۱۸ روش حل مشکل برنامه همراه من همراه اول اندروید

آموزش ۱۸ روش حل مشکل برنامه همراه من همراه اول اندروید

مشترکین همراه اول می‌توانند با استفاده از برنامه همراه من از بسیاری از خدمات این اپراتور به ساده‌ترین شکل ممکن استفاده کنند. گاهی کاربران در هنگام استفاده از این برنامه متوجه ارورهایی ❌ می‌شوند. این ا..

مشترکین همراه اول می‌توانند با استفاده از برنامه همراه من از بسیاری از خدمات این اپراتور به ساده‌ترین شکل ممکن استفاده کنند. گاهی کاربران در هنگام استفاده از این برنامه متوجه ارورهایی ❌ می‌شوند. این ارورها را می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۸ روش حل مشکل برنامه همراه من همراه اول اندروید میپردازیم.

مشکل همراه من چیست؟ روش های حل آن

?How to Fix My MCI App Problems

برنامه همراه من یا MY MCI نرم افزاری است که مشترکین همراه اول می‌توانند از آن برای استفاده از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنند. در برخی موارد این برنامه دچار اختلالاتی می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف آن‌ها را حل کنید. در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکل برنامه همراه من را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: ممکن است برخی از مراحل گفته شده در گوشی‌های مختلف کمی متفاوت باشد. در مجموع، روش‌ها مشابه هستند و ممکن است نام برخی از بخش‌ها از هم متفاوت باشد.

رفع ارور برنامه همراه من با ری استارت گوشی

رفع مشکل برنامه همراه من

برای حل مشکل مشکل این کاربر در سیستم وجود ندارد همراه من، ابتدا گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. بسیاری از ارورها با همین کار ساده برطرف خواهند شد.

ارور برنامه همراه من به دلیل اینترنت

مشکل ورود به برنامه همراه من

از آنجایی که برای استفاده از این برنامه باید گوشی خود را به اینترنت وصل کنید، اینترنت وای فای یا دیتای خود را چک کنید. ممکن است اینترنت خاموش باشد یا بسته شما تمام شده باشد. برنامه دیگری مثل کروم را باز کنید و چیزی را جستجو کنید و وضعیت اینترنت را بررسی کنید. گاهی سرعت بسیار پایین اینترنت هم موجب بروز مشکل سامانه همراه من می‌شود.

حل مشکل ارور برنامه همراه من با حذف برنامه‌های بلاک تماس

روش دیگری هم برای حل مشکل سامانه همراه من وجود دارد. اگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنید که تماس و پیامک را غیرفعال می‌کنند، آنان را چک کنید. اگر برنامه یا شماره خاصی را در این گونه اپلیکیشن‌ها وارد کنید، تماس‌ها و پیامک‌های آن‌ها مسدود می‌شود و شما نمی‌توانید آنان را دریافت کنید. اگر چنین برنامه‌ای دارید، فهرست شماره‌ها و برنامه‌های بلاک شده را چک کنید. اگر برنامه همراه من را در فهرست پیدا کردید، آن را خارج کنید.

حل مشکل سامانه همراه من با استفاده از نسخه تحت وب آن

اگر مشکل اپ همراه من برطرف نشد، می‌توانید از سایت آن استفاده کنید. وارد سایت همراه من شوید. سپس شماره خود را وارد کنید و در سایت ثبت نام کنید. در آنجا می‌توانید از خدمات مشابه این برنامه، استفاده کنید.

ارور برنامه همراه من

حل مشکل در اپلیکیشن همراه من با استفاده از شماره دیگر

امکان این امر هم وجود دارد که شماره شما مسدود یا قطع شده باشد و به همین دلیل نتوانید از برنامه همراه من استفاده کنید. برای چک کردن مشکل باز نشدن همراه من وقتی وارد برنامه شدید، شماره دیگری را در تنظیمات وارد کنید. سپس با آن شماره قابلیت‌های همراه من را چک کنید. مسلما این شماره باید همراه اول باشد ولی فرقی نمی‌کند دائمی یا اعتباری باشد.

وجود مشکل در اپلیکیشن همراه من به دلیل خود برنامه

گاهی مشکل در اپلیکیشن همراه من به دلیل به روزرسانی‌هایی که توسط خود اپراتور در حال انجام است، رخ می‌دهد. در این حالت تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که صبر کنید تا مشکل برطرف شود. پس از رفع این اختلالات مقطعی، می‌توانید دوباره از برنامه استفاده کنید.

حل مشکل اپ همراه من با خاموش کردن وی پی ان

گاهی مشکل باز نشدن همراه من به دلیل روشن بودن وی پی ان یا برنامه‌های تغییردهنده IP رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، در صورت فعال بودن این برنامه‌ها، آنان را خاموش کنید. سپس دوباره سعی کنید وارد برنامه شوید. گاهی این برنامه‌ها دسترسی به اینترنت را بلاک می‌کنند. در این حالت وای فای یا اینترنت دیتا را خاموش کنید. سپس گوشی را ری استارت کنید. دوباره اینترنت گوشی را روشن کنید و این بار ورورد به برنامه همراه من را امتحان کنید.

چرا برنامه همراه من باز نمیشود؟ به دلیل کش برنامه

ممکن است مشکل سامانه همراه من به دلیل وجود کش و دیتای برنامه و گوشی باشد. شما می‌توانید کش را پاک کنید. برای این کار به تنظیمات و سپس Apps بروید.

رفع مشکل برنامه همراه من

پس از آن وارد برنامه همراه من را در فهرست پیدا کنید. روی آن بزنید. حال روی Storage بزنید.

مشکل اپ همراه من

در این بخش روی Clear cache بزنید تا کش برنامه پاک شود.

مشکل اپ همراه من

برای پاک کردن کش کل گوشی نیز به تنظیمات و سپس Storage بروید. در فهرست Cached Data را پیدا کنید.

مشکل اپ همراه من

روی آن بزنید. سپس روی OK بزنید.

مشکل باز نشدن همراه من

صبر کنید تا کش گوشی پاک شود.

چرا برنامه همراه من قطع شده؟ حل مشکل با حذف و نصب مجدد برنامه

روش دیگر برای رفع مشکل برنامه همراه من این است که آن را حذف کنید و مجددا نصب کنید. برای این کار به تنظیمات و سپس Apps بروید. حال برنامه را پیدا کنید و وارد آن شوید. سپس روی Uninstall بزنید و صبر کنید تا برنامه حذف شود.

حال گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن، وارد گوگل پلی یا سایت همراه اول شوید و برنامه همراه من را دانلود و نصب کنید.

روش دیگر برای حذف برنامه این است که نام همراه من را در گوگل پلی جستجو کنید. سپس وارد آن شوید و روی دکمه Uninstall بزنید. صبر کنید برنامه حذف شود. سپس آن را دوباره نصب کنید.

چرا کد فعال سازی همراه من نمیاد؟ حل مشکل با آپدیت کردن برنامه

گاهی قدیمی شدن نسخه یک برنامه می‌تواند موجب بروز مشکل در آن شود. بروز رسانی سیستم همراه اول می‌تواند این مشکل را حل کند. در گوگل پلی یا اپ استور نام برنامه همراه من را جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت، دکمه Update در آنجا فعال خواهد شد. روی آن بزنید و صبر کنید تا به روزرسانی تمام شود. سپس گوشی خود را ری استارت کنید و پس از آن سعی کنید وارد برنامه شوید.

رفع مشکل ورود به برنامه همراه من با به روزرسانی سیستم عامل

ممکن است ارور اجرای درخواست با مشکل مواجه شد. لطفا دوباره تلاش کنید همراه من به دلیل قدیمی شدن سیستم عامل گوشی شما رخ بدهد. به این منظور وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس وارد About Phone شوید.

مشکل باز نشدن همراه من

حال وارد Software Update یا گزینه شبیه به آن شوید.

مشکل باز نشدن همراه من

روی Check For Updates بزنید.

مشکل باز نشدن همراه من

در صورت وجود آپدیت دکمه Update یا Install فعال خواهد شد. روی آن بزنید و صبر کنید تا سیستم عامل گوشی به روزرسانی شود.

برای یادگیری کامل روش های به روزرسانی اندروید، مطلب آموزش آپدیت اندروید به صورت دستی و خودکار در گوشی اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل باز نشدن همراه من با غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال

ممکن است روشن بودن آنتی ویروس موجب بروز اختلال در برنامه همراه من شده باشد. گاهی آنتی ویروس‌ها این گونه برنامه‌ها را بدافزار تشخیص می‌دهند و اجازه فعالیت به آنان نمی‌دهند. آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. سپس برنامه را بررسی کنید. اگر مشکل حل شد، آنتی ویروس را حذف کنید و برنامه دیگری نصب کنید.

برای دیدن بهترین آنتی ویروس های اندروید، به مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان را مطالعه کنید.

حل مشکل اپ همراه من با آپدیت ساعت

برای رفع مشکل در اپلیکیشن همراه من می‌توانید ساعت سیستم خود را آپدیت کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات شوید. سپس وارد Date & Time شوید. روی Automatic Date & Time بزنید. سپس Automatic Time Zone را روشن کنید.

حل مشکل اپ همراه من

روش دیگر این است که Automatic Data and Time را خاموش کنید. سپس Set Time بزنید.

مشکل نرم افزار همراه من

سپس زمان را مشخص کنید و روی OK یا Done بزنید.

مشکل باز نشدن همراه من

برای یادگیری سایر روش های انجام این کار، مطلب آموزش تنظیم دقیق و اتوماتیک ساعت اندروید با اینترنت را مطالعه کنید.

حل مشکل نرم افزار همراه من با بررسی مجوزها

وقتی برنامه‌ای را نصب می‌کنید و می‌خواهید آن را برای اولین بار اجرا کنید، سوالاتی از شما پرسیده می‌شود. به عنوان مثال، از شما پرسیده می‌شود که آیا اجازه دسترسی به مخاطبان را به برنامه می‌دهید یا خیر؟ آیا اجازه دسترسی به دوربین را به برنامه می‌دهید یا نه؟ رد برخی از این مجوزها موجب می‌شود تا برنامه کارایی خود را از دست بدهد.

به همین دلیل باید برای این برنامه هم مجوزهای تماس، دسترسی به اینترنت، پیامک و… را چک کنید و در صورت غیرفعال بودن هر کدام، آنان را فعال کنید. برای انجام این کار به به تنظیمات یا Settings بروید.

سپس وارد Apps & Notifications شوید و روی Advanced بزنید. حال وارد App permissions شوید.

حل مشکل نرم افزار همراه من

حال وارد قابلیت و مجوز موردنظر شوید. به عنوان مثال روی SMS بزنید. وقتی وارد این بخش شوید، می توانید ببینید که کدام یک از برنامه‌ها مجوز دسترسی به این بخش را دارند و کدام یک ندارند. برای فعال کردن مجوز، علامت جلوی آن برنامه را روشن کنید.

مشکل نرم افزار همراه من

در برخی موارد باید روی نام برنامه بزنید. سپس وارد بخش مخصوص آن شوید و در آن جا با انتخاب Allow مجوز را فعال کنید.

رفع مشکل باز نشدن همراه من

برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که در مطلب نحوه کنترل و حذف اجازه دسترسی برنامه ها در اندروید می‌توانید آنان را مطالعه کنید.

حل مشکل نرم افزار همراه من با نصب نسخه پایین‌تر برنامه

در برخی موارد آپدیت‌های جدید یک برنامه ناقص است و به جای رفع مشکلات آن، اختلالاتی ایجاد می‌کند. به همین دلیل، در اینترنت بگردید و نسخه پایین‌تر برنامه را برای حل مشکل نرم افزار همراه من دانلود و نصب کنید. در چنین شرایطی باید از سایت‌هایی که فایل های نصبی اندروید برنامه‌ها را به اشتراک می‌گذارند، استفاده کنید.

رفع مشکل باز نشدن همراه من با ریست شبکه

روش دیگر برای حل مشکل نرم افزار همراه من این است که شبکه را ریست کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید. سپس روی Reset بزنید. حال روی Reset Network Settings بزنید.

مشکل باز نشدن همراه من

حال روی Reset Settings بزنید. سپس اگر از شما رمز یا پین خواسته شد، وارد کنید.

حل مشکل اپ همراه من

برای یادگیری روش‌های مختلف انجام این کار، مطلب آموزش ریست تنظیمات شبکه اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل ورود به برنامه همراه من با ریست فکتوری

اگر همه روش‌های گفته شده مشکل برنامه همراه من را حل نکرد، باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. با این کار تمامی داده‌های شما پاک خواهد شد. پس پیش از این کار از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

برای این کار وارد تنظیمات یا Settings گوشی خود شوید. سپس وارد System شوید.

مشکل برنامه همراه من

سپس Reset را بزنید و روی Erase all Data (Factory Reset) بزنید.

مشکل در اپلیکیشن همراه من

در نهایت روی Reset Phone بزنید.

نکته: مراحل این روش در گوشی های مختلف کمی متفاوت است.

حل مشکل برنامه همراه من با ارتباط با پشتیبانی

اگر هیچ کدام از این روش‌ها مشکل را برطرف نکرد، تنها راه باقی مانده این است که با پشتیبانی همراه من تماس بگیرید یا از طریق بخش پشتیبانی سایت همراه من عمل کنید و مشکل خود را با اپراتور در میان بگذارید. برای این کار با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید. اگر می‌خواهید تماس را از طریق شماره دیگری به جز شماره همراه اول انجام دهید، با ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید. مسئولین پاسخگویی شما را راهنمایی خواهند کرد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های رفع مشکل برنامه همراه من را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.