تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 11:28
کد خبر : 19603

احتمال عرضه گلکسی نوت ۲۰ FE به جای سری نوت ۲۱

احتمال عرضه گلکسی نوت ۲۰ FE به جای سری نوت ۲۱

احتمال عرضه گلکسی نو..

احتمال عرضه گلکسی نوت ۲۰ FE به جای سری نوت ۲۱

آیا تولید سری گلکسی نوت ادامه خواهد یافت یا این سری محبوب به پایان راه خود رسیده است؟ این سوالی‌ست که این روزها زیاد پرسیده می‌شود و منابع خبری نیز هر از گاهی گزارش جدیدی درباره آن منتشر می‌کنند. ظاهراً شرکت سامسونگ قصد ادامه سری گلکسی نوت را ندارد و به طور جدی به ادغام سری نوت با سری گلکسی S فکر می‌کند.

هرچند تاکنون شایعات زیادی پیرامون عدم تولید سری گلکسی نوت ۲۱ در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است، اما در بیانیه رسمی سامسونگ در دسامبر گذشته آمده بود که «این شرکت خود را برای عرضه سری گلکسی نوت در سال آینده میلادی آماده می‌کند». بنابراین، چه اتفاقی برای سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد افتاد؟ شایعه جدیدی که توسط راس یانگ منتشر شده، این موضوع را روشن‌تر کرده و احتمال جدیدی را مطرح می‌کند که اصلاً با صحبت‌های رسمی سامسونگ مغایرت ندارد.

این تحلیلگر مشهور و مدیرعامل DSCC، چند پیش‌بینی در رابطه با سری گلکسی نوت سامسونگ را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. همانطور که پیشتر ذکر شد، سامسونگ قصد دارد امسال مدل جدیدی از سری Galaxy Note را عرضه کند، اما ظاهراً این مدل گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود. در عوض، به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد به جای عرضه سری گلکسی نوت ۲۱، نسخه Fan Edition مدل قبلی این فبلت‌ها را با نام گلکسی نوت ۲۰ FE روانه بازار کند.

۱) در حال حاضر اوپو و شیائومی قصد دارند یکی از گوشی‌های پرچمدار خود را با استفاده پنل LTPO سامسونگ در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه کنند.

۲) اگرچه نوت ۲۱ قرار نیست عرضه شود، اما احتمالاً شاهد Note 20 FE خواهیم بود…

۳) عدم وجود سری نوت ۲۱ به این معناست که سری S21 می‌تواند برای مدتی طولانی‌تر در حجم بیشتری بفروشد و می‌تواند [میزان فروش] S10 را پشت سر بگذارد.

ــ راس یانگ (@DSCCRoss) 21 ژانویه ۲۰۲۱

سامسونگ سال گذشته میلادی تصمیم گرفت نسخه مقرون به صرفه‌تری از سری گلکسی S20 را به بازار عرضه کند و آن را گلکسی S20 فن ادیشن یا FE نامید. این دستگاه عرضه کاملاً موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت و با استقبال طرفداران برند گلکسیِ سامسونگ روبرو شد. از این رو، شاید منطقی قوی پشت پیش‌بینی راس یانگ وجود داشته باشد. از آنجایی که سری گلکسی S21 نسبت به نسل قبلی خود، قیمت بسیار کمتری دارد، بنابراین عرضه نسخه مقرون به صرفه سری نوت می‌تواند کاملاً توجیه‌پذیر باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.