تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 17:23
کد خبر : 34344

احتمال معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با پشتیبانی از ۵G

احتمال معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با پشتیبانی از ۵G

احتمال معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با پشتیبانی از ۵Gمایکروسافت سرفیس دوئو حتی با وجود استفاده از آخرین پردازنده‌ها، مودم‌ها، صفحه‌نمایش‌ها و دوربین‌ها، هنوز هم در بسیاری از ویژگی‌های فنی نسبت به رقب..

احتمال معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با پشتیبانی از ۵Gمایکروسافت سرفیس پرو ۷+

مایکروسافت سرفیس دوئو حتی با وجود استفاده از آخرین پردازنده‌ها، مودم‌ها، صفحه‌نمایش‌ها و دوربین‌ها، هنوز هم در بسیاری از ویژگی‌های فنی نسبت به رقبا عقب مانده است.

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی سرفیس دوئو به‌عنوان بهترین محصول در نوع خود بوده است و برخی از مواردی که در یک آگهی استخدام منتشر شده است، نشان می‌دهد که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم سرفیس دوئو ۲ (با نام رمز زتا) در بسیاری از ویژگی‌ها نسبت به نسل قبل بهبود یابد.

آگهی استخدامی مایکروسافت به ویژگی های جدید سرفیس دوئو ۲ اشاره می‌کند

مایکروسافت سرفیس دئو

به‌عنوان مثال، استخدام مهندس نرم‌افزار و سیستم‌عامل در تایپه، نیاز به «شناخت عمیق یک یا چند مورد از موارد زیر دارد: پشتیبانی از آر اف اف ای / پروتکل‌های مودم / بررسی قدرت مودم و عملکردهای آن / تلفن / فناوری رادیویی نسل ۵». یکی دیگر از موارد آگهی استخدام که به یک معمار ارشد یا مهندس سیستم دوربین اندروید در تامپره فنلاند نیاز دارد، اشاره کرده است که این شخص نیاز به «توانایی برای اجرای استراتژی عکاسی محاسباتی و موارد مربوط به اجرای صحیح هوش مصنوعی و ام ال با همکاران داخلی و خارجی» دارد.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سرفیس دوئو ۲ بزرگ‌ترین مشکل مدل فعلی یعنی فقدان دوربین‌های خوب و پشتیبانی از شبکه نسل ۵ را برطرف کند، گرچه ما همچنین امیدوار هستیم که مایکروسافت این بار توجه ویژه‌ای به بهبود کیفیت کلی این دستگاه داشته باشد.

سرفیس دوئو ۲ مانند مدل قبلی خود ممکن است قبل از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. آیا خریداران سرفیس دوئو تمایلی به خرید نسخه جدید این محصول دارند؟ یا شاید بهتر باشد برای معرفی نسل سوم این دستگاه منتظر بمانیم تا شاهد بلوغ این سری دستگاه‌های مایکروسافت باشیم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.