تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 10726

احتمال معرفی شیائومی می میکس ۴ در سال جاری قوت گرفت

احتمال معرفی شیائومی می میکس ۴ در سال جاری قوت گرفت

احتمال معرفی شیائومی..

احتمال معرفی شیائومی می میکس ۴ در سال جاری قوت گرفت

آخرین باری که شرکت شیائومی یک محصول از خانواده میکس را عرضه کرد، به سال ۲۰۱۹ و هنگام انتشار می میکس ۳ ۵G برمی‌گردد. اکنون نزدیک به دو سال از آن زمان می‌گذرد و ظاهراً این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی جدید از این سری است.

پیش از این بارها گزارشات جدیدی منتشر شده‌اند که به معرفی شیائومی می میکس ۴ اشاره داشته‌اند. آخرین گزارش رسانه‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و فاش کرده‌اند که این دستگاه به فناوری دوربین زیر نمایشگر نیز مجهز خواهد بود. دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) از دیگر منابعی محسوب می‌شود که در این زمینه گزارش‌های متعددی را ارائه داده و اشاره کرده است که محصول جدید شیائومی در سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. اگرچه لازم به ذکر است که در اکثر گزارش‌ها ذکر شده است که این دستگاه پیش از می ۱۱ پرو معرفی نخواهد شد و کاربران باید بازه زمانی طولانی‌تری را در نظر بگیرند. به هر حال برخی گزارش‌ها حدس می‌زنند که دستگاه جدید سری میکس نهایتاً تا ماه فوریه یا مارس میلادی رونمایی خواهد شد.

برخی از دیگر گزارش‌ها در این خصوص اعلام کرده بودند که شرکت یاد شده در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید انبوه دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر را آغاز خواهد کرد. افزون بر این مدیران این شرکت قبلاً به طور رسمی اعلام کرده بودند که در ماه آگوست سال گذشته میلادی تولید انبوه سومین نسل چنین فناوری را آغاز کرده‌اند. آن‌ها همچنین افزوده بودند که این تولید انبوه در سال ۲۰۲۱ نیز به طور رسمی ادامه خواهد یافت.

نسل جدید این فناوری که مدیران شیائومی آن را با نام نسل سوم معرفی می‌کنند، شامل یک دوربین زیر نمایشگر است که از یک تنظیم خودکار پیکسلی بهره می‌برد. این فناوری به خصوص می‌تواند انتقال نور به صفحه جلویی دستگاه را بهبود دهد و سبب تصویربرداری بهینه‌تری شود. در حقیقت به لطف این فناوری جدید تصویربرداری از زیرنمایشگر دقیقاً مشابه تصویربرداری دوربین سلفی پیش خواهد رفت.

پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند می ۱۱، یک منابع گزارش کرد می ۱۱ پرو اولین دستگاهی خواهد بود که به فناوری دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد شد؛ البته این موضوع بعداً توسط همان منبع تکذیب شد و گویا شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. منبع مذکور در گزارش تکذیب خود اشاره کرد که می ۱۱ پرو هم از نمایشگری مشابه مدل می ۱۱ پایه بهره خواهد برد و ارتقای اصلی در زمینه دوربین و توان شارژ رخ خواهد داد. اکنون با در نظر گرفتن این گزارش و سطرهای پیشین می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالاً اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر شیائومی، مدل می میکس ۴ باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.