تاریخ انتشار : شنبه 18 دسامبر 2021 - 7:44
کد خبر : 501534

ادوبی ابزار جدیدی برای ضبط و ویرایش پادکست معرفی کرد: Project Shasta

ادوبی ابزار جدیدی برای ضبط و ویرایش پادکست معرفی کرد: Project Shasta

ادوبی ابزار جدیدی برای ضبط و ویرایش پادکست معرفی کرد: Project Shasta شرکت ادوبی در حال تست یک ابزار جدید مبتنی بر وب است که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی ضبط صدا استفاده خواهد کرد. این ابزار که Project..

ادوبی ابزار جدیدی برای ضبط و ویرایش پادکست معرفی کرد: Project Shasta

شرکت ادوبی در حال تست یک ابزار جدید مبتنی بر وب است که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی ضبط صدا استفاده خواهد کرد. این ابزار که Project Shasta نام دارد برای ضبط و ویرایش پادکست بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

مارک وبستر، رئیس بخش محصولات صوتی ادوبی با انتشار پستی گفته است:

این ابزار ابتدا به‌عنوان روش جدیدی برای کمک به ویرایش صدا در فضای وب توسعه یافت. اما ما در جریان شیوع بیماری کرونا متوجه شدیم که حتی در چنین شرایطی نیز امکان ضبط صدا با این ابزار مشکل است. به‌همین‌خاطر تصمیم گرفتیم که تا جای ممکن ابزار جدید خود را ساده‌تر کنیم تا برای همه افراد قابل‌استفاده باشد.

حالا نتیجه کار یک ابزار ساده مبتنی بر وب شده که بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای، امکان ساخت و ویرایش کارهای صوتی را در مرورکر کروم برای کاربران فراهم خواهد کرد.

روش کار خیلی راحت است: شما فایل صوتی خود را ضبط می‌کنید و Shasta به‌طور خودکار آن را رونویسی می‌کند.به‌این ترتیب امکان ویرایش یا حذف متن از روی رونوشت برای شما وجود خواهد داشت. در ضمن، یک سری فیلترهای هوش مصنوعی نیز ارائه شده‌اند که کیفیت صدای شما را بهبود خواهند بخشید. این ابزار همچنین از قابلیت ضبط صدا از راه دور پشتیبانی می‌کند و امکان ضبط صدا به سخنرانان مهمان را نیز خواهد داد.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام مدت زمان استوری ها را به ۶۰ ثانیه افزایش می دهد

  • سونی به خلاقیت در زمینه دوربین گوشی هایش ادامه می دهد؛ به دنبال رد پای سامسونگ

همانطور که گفته شد مهمترین کاربرد ابزار Shasta برای ضبط پادکست‌ها است؛ با این‌حال، شما در سایر پروژه‌های مبتنی بر صوت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

وبستر گفته است که پروژه Shasta فعلا در مرحله آلفاست و ادوبی هم‌اکنون در حال بررسی بازخوردهای آن از طرف تست‌شوندگان است. هنوز مشخص نیست که نسخه نهایی آن به‌طور گسترده در اختیار همه قرار خواهد گرفت یا اینکه محدودیت خواهد داشت.

منبع: Engadget

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.