تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 21929

اطلاعاتی از دستبند شیائومی می بند ۶ منتشر شد

اطلاعاتی از دستبند شیائومی می بند ۶ منتشر شد

اطلاعاتی از دستبند ش..

اطلاعاتی از دستبند شیائومی می بند ۶ منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از دستبند هوشمند شیائومی می ۶ در کدهای یک برنامه متعلق به دستبندهای هوشمند به نام Zepp لو رفته است. منابع خبر از دیده شدن کلمات “Mi Band 6” و شماره ثبت CMIIT ID که از گواهی‌نامه‌های رادیویی چین است سخن گفته‌اند.

در واقع، یکی از کاربران انجمن MagicalUnicorn، جزئیات زیادی در مورد می بند ۶ به اشتراک گذاشته است. این دستبند دارای GPS داخلی است و به‌نظر می‌رسد دو مدل از این سری منتشر خواهد شد که یکی از آن‌ها با کد مدل XMSH16HM نسخه چینی آن و با NFC است و XMSH16HM یک مدل بدون NFC باشد. انتظار می‌رود که مدل دوم هم در بازارهای چین و هم بازارهای جهانی عرضه شود.

این منبع همچنین اعلام کرد که نسخه جدید می بند ۶ از دستیار صوتی هوشمند آمازون و سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) پشتیبانی خواهد کرد. فایل نرم‌افزار مذکور همچنین مجموعه‌ای از الگوهای شماره‌گیری و تماس را نشان می‌دهد. طراحی این دستبند هوشمند مشابه می بند ۵ پلاس است و اندازه صفحه‌نمایش آن تغییر چندانی نکرده است اما ار وضوح تصویر بالاتری برخوردار است. شایان ذکر است که می بند ۶ از حداکثر ۳۰۸ نماد اعلان برای نمایش اطلاعات گفتگو پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، بسیاری از آیکون‌های برنامه گوشی‌های هوشمند، درون آن وجود دارد که اعلان‌های آن‌ها نیز می‌تواند بر روی آن نمایش داده شوند.

می بند ۵ در حال حاضر دارای چندین برنامه داخلی مانند موسیقی، نمایشگر ضربان قلب، ورزش، کیف پول و غیره است. طبق مقایسه آیکون‌های نسخه جدید، یعنی می بند ۶ با نسل پیشین، انتظار داریم که این دستبند هوشمند از برنامه‌های مستقل بیشتری بهره ببرد. می بند ۵ در ژوئن ۲۰۲۰ عرضه شد و این مدل نیز ممکن است در همین بازه زمانی منتشر شود و بنابراین هنوز چند ماه با معرفی این دستبند فاصله داریم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.