تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 13:30
کد خبر : 30738

اطلاعاتی از سری گلکسی تب S8 منتشر شد

اطلاعاتی از سری گلکسی تب S8 منتشر شد

اطلاعاتی از سری گلکس..

اطلاعاتی از سری گلکسی تب S8 منتشر شد

طبق منبعی از یوتیوب به نام The Galox، سامسونگ قصد درخشیدن بیشتری در بازار تبلت دارد و انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در اواخر سال جاری گلکسی تب S8 و S8 پلاس را وارد بازار کند.

با عرضه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در سال‌های اخیر، تقاضا در بازار تبلت روند کاهشی به خود گرفته بود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بازار تبلت‌ها رونق خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای کار در خانه، تحصیل از راه دور و یا سرگرمی تبلت را جایگزین رایانه‌های شخصی کرده‌اند. با شروع ۲۰۲۰، درآمد اپل از آیپد شروع به افزایش کرد و هفته گذشته اپل گزارش درآمد سه‌ماهه اول مالی خود را منتشر کرد و از ماه اکتبر تا دسامبر، درآمد این شرکت از آیپد ۴۱ درصد رشد کرده است. درواقع در طی سه ماهه گذشته، آیپد سریع‌ترین رشد را در بین بخش‌های مختلف اپل داشت که آیپد ایر ۲۰۲۰ در صدر آن قرار دارد. ٖآیپد ایر ۲۰۲۰ همراه با پردازنده ۵ نانومتری A14 بایونیک، یعنی همان چیپست مورد استفاده در سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

سامسونگ سال گذشته با دو تبلت گلکسی تب S7 و S7 پلاس یک سری تبلت جدید چشمگیر را به بازار عرضه کرد. هر دو مدل این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند و دارای صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کنند. طبق اطلاعات منتشرشده، مدل پایه تب S8 دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰x160 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰، همانند گلکسی تب S7 است و حسگر اثر انگشت در کنار تبلت قرار دارد. گلکسی تب S8 پلاس با صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود مشخصات باتری و شارژ این دو تبلت همانند نسل پیشین خواهد بود. با این وجود باید انتظار یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 و باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی تب S8 پلاس داشته باشیم که هر دو می‌توانند با سرعت حداکثر ۴۵ وات شارژ شوند. حافظه ذخیره‌سازی این دو تبلت می‌تواند شامل مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی باشد.

به‌طور خلاصه، انتظار می‌رود سری گلکسی تب S8 شباهت بسیاری به مدل‌های سال گذشته داشته باشد و بیشتر تغییرات شامل سخت‌افزار درونی خواهد بود. هر دو تبلت می توانند از پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده کنند و اندروید ۱۱ را اجرا کنند.

+1منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.