تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 4:55
کد خبر : 41151

اطلاعات تازه درباره ظرفیت باتری گوشی های نوکیا C30 و C20 پلاس

اطلاعات تازه درباره ظرفیت باتری گوشی های نوکیا C30 و C20 پلاس

اطلاعات تازه درباره ظرفیت باتری گوشی های نوکیا C30 و C20 پلاس گوشی های نوکیا G10 و G20 با داشتن یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی، صاحب بزرگترین باتری‌ در بین همه هندست‌های نوکیا هستند. با این حال، به نظر ..

اطلاعات تازه درباره ظرفیت باتری گوشی های نوکیا C30 و C20 پلاس

گوشی های نوکیا G10 و G20 با داشتن یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی، صاحب بزرگترین باتری‌ در بین همه هندست‌های نوکیا هستند. با این حال، به نظر می‌رسد یک مدل جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید گو ممکن است این رکورد را از آن خود کند.

مطالب مرتبط:

  • گوشی ساده و جذاب نوکیا ۲۷۲۰ V فلیپ معرفی شد

  • نوکیا X50 با دوربین پنج‌گانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در راه است

براساس اطلاعاتی که یک منبع معتبر در بیدو منتشر کرده است، نوکیا C30 دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. البته این ویژگی قبلاً در مورد هندست دیگری به نام نوکیا X50 لو رفته بود، اما این دو گوشی در دو سر یک طیف قرار دارند و X50 یک پرچمدار با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و فناوری اپتیک Zeiss خواهد بود.

نوکیا C30

با توجه به تصاویری که منتشر شده است، به نظر می‌رسد C30 دارای سیستم دوربین دوگانه و یک حسگر اثرانگشت خواهد بود. استفاده از این مشخصات می‌تواند قیمت C30 را مثل بقیه اعضای خانواده C زیر ۱۰۰ یورو نگه دارد.

مدل دیگری از خانواده C که آن هم ظاهراً در حال ساخت است نوکیا C20 پلاس با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این هندست در بخش باتری ارتقا بزرگی نسبت به نوکیا C20 با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و همانند C30 از سیستم دوربین دوگانه (در مقابل تک دوربین ۵ مگاپیکسلی C20) بهره خواهد برد؛ هرچند که خبری از حسگر اثر انگشت روی آن نخواهد بود.

از طرفی، با توجه به نام C20 پلاس، به نظر می‌رسد این گوشی از نظر ابعادی بزرگتر از C20 با قطر ۶.۵۲ اینچ خواهد بود. البته این موضوع هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که نوکیا C30 بزرگتر از آن هم بزرگتر خواهد بود. درباره زمان معرفی اعضای جدید سری C هنوز صحبتی نشده است.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.