تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 13:00
کد خبر : 31936

افزوده‌شدن گزینهٔ «استارت رادیو» به اپلیکیشن یوتیوب موزیک

افزوده‌شدن گزینهٔ «استارت رادیو» به اپلیکیشن یوتیوب موزیک

افزوده‌شدن گزینهٔ «ا..

افزوده‌شدن گزینهٔ «استارت رادیو» به اپلیکیشن یوتیوب موزیک

درست مثل قابلیت AutoPlay در سایت اصلی یوتیوب، اپلیکیشن یوتیوب موزیک در معرفی ترانه و خواننده‌های مشابه بسیار کارآمد و مفید است. حال، یوتیوب موزیک این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده تا بتوانند با استفاده از رابط کاربردی اصلی این برنامه (بخش Now Playing)، قابلیت «استارت رادیو» (Start Radio) را راه‌اندازی کنند.

از زمان انتشار طراحی قبلی این برنامه، که هنوز روی سیستم عامل iOS منتشر نشده، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی تصویر کاور آلبوم یا ترانهٔ مورد نظر، از گزینه‌هایی که در اختیارشان بود استفاده کنند. این گزینه‌ها شامل به اشتراک گذاشتن ترانه، دانلود ترانه برای استفاده آفلاین، و اضافه نمودن به پلی‌لیست بودند. اکنون گوگل قابلیت جدید «استارت رادیو» را به این قابلیت‌ها اضافه کرده‌است.

پس از انتخاب این گزینه، پیامی محتوی ایجاد صف ترانه‌های بعدی شما (Up Next) ظاهر می‌گردد. تا پیش از این، کاربران ملزم بودند برای فعالسازی این قابلیت از منوی سمت بالا/راست صفحه استفاده کنند؛ منویی که قابلیت ذکر شده هنوز در آن وجود دارد ولی معرفی این قابلیت جدید کار را برای کاربر راحت‌تر کرده و باعث می‌شود لیست اقدامات برنامهٔ یوتیوب موزیک ساده‌تر به نظر برسد. کاربران همچنین می‌توانند با نگه‌داشتن انگشتشان روی هر ترانه خارج از پلیر برنامه، قابلیت ذکرشده ار فعال کنند.

این دسترسی سریع برای کاربران یوتیوب موزیک چندین هفته در دست آزمایش بود اما حالا برای تمامی کاربران اندروید از طریق یک بروزرسانی از سوی سرور یوتیوب موزیک قابل استفاده خواهد بود. اگر اپلیکیشن شما هنوز از این قابلیت بهره‌مند نشده، از برنامه خارج شوید و دوباره امتحان کند. با ورود دوبارهٔ شما، این قابلیت جدید باید ظاهر شده باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.