تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 12:19
کد خبر : 45641

افشای اطلاعات تازه درباره رقیب آمازونی استیم

افشای اطلاعات تازه درباره رقیب آمازونی استیم

افشای اطلاعات تازه درباره رقیب آمازونی استیم ما هفته گذشته شاهد هک گسترده داده‌های پلتفرم توییچ بودیم. این داده‌ها شامل اطلاعاتی درباره کد منبع توییچ، میزان درآمد تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم و همچن..

افشای اطلاعات تازه درباره رقیب آمازونی استیم

ما هفته گذشته شاهد هک گسترده داده‌های پلتفرم توییچ بودیم. این داده‌ها شامل اطلاعاتی درباره کد منبع توییچ، میزان درآمد تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم و همچنین اطلاعاتی درباره تلاش‌ آمازون برای معرفی رقیب استیم (Steam) بودند.

مطالب مرتبط:

  • توییچ هک شدن اطلاعات سرویس خود را تائید کرد

  • راهنمای جامع و فوری استریم روی توییچ

برای کسانی که درباره استیم نمی‌دانند باید بگوییم که استیم یک فروشگاه آنلاین برای خرید بازی‌هاست که توسط شرکت Valve توسعه یافته است و حالا یک کاربر توییتر به نام Sinoc229@ با انتشار اطلاعاتی در این زمینه گفته است که آمازون احتمالاُ در حال کار روی یک نسخه مشابه استیم است که اسم رمزی آن “Vapor” است.

توییچ

به نظر می‌رسد که آمازون قصد دارد با معرفی این پلتفرم، کاربران توییچ را به سمت خودش جذب کند. پلتفرم Vapor ظاهراً برخی از قابلیت‌های توییچ، از جمله پخش زنده را در خود ادغام خواهد کرد و همچنین از بازی‌هلی معروفی مانند فورتنایت و پابجی پشتیبانی خواهد کرد.

آمازون هنوز صحبتی درباره معرفی Vapor نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این غول تکنولوژی چه برنامه‌های در سر دارد.

منبع: Ubergizmo

منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.