تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 اکتبر 2021 - 5:50
کد خبر : 45801

افشای اطلاعات تازه درباره مک بوک پرو بعدی اپل

افشای اطلاعات تازه درباره مک بوک پرو بعدی اپل

افشای اطلاعات تازه درباره مک بوک پرو بعدی اپل اپل اعلام کرده است که در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) یک رویداد دیگر برای معرفی مک پرو جدید خود برگزار خواهد کرد. براساس شایعات، این مک بوک پرو جدید مجهز به تر..

افشای اطلاعات تازه درباره مک بوک پرو بعدی اپل

اپل اعلام کرده است که در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) یک رویداد دیگر برای معرفی مک پرو جدید خود برگزار خواهد کرد. براساس شایعات، این مک بوک پرو جدید مجهز به تراشه قدرتمندتر و جدیدتر M1X خواهد بود و از یک نمایشگر مینی LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

در سال‌های اخیر، اکثر شرکت‌ها از نمایشگرهای با نرخ نوسازی بالاتر برای لپ تاپ‌های پرچمدار خود استفاده کرده‌اند و برای مثال مایکروسافت اخیراً سرفیس لپ تاپ استودیو و سرفیس پرو ۸ را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی کرد.

مطالب مرتبط:

  • اپل خود را برای برگزاری رویداد Unleashed در تاریخ ۲۶ مهر آماده می‌کند

  • شایعه: اپل در حال توسعه کنسول بازی اختصاصی خودش است

راس یانگ (Ross Young) از تحلیلگران مطرح حوزه تکنولوژی، گفته است که مک بوک پرو جدید اپل قطعاً مچهز به یک نمایشگر مینی LED خواهد بود و در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی قابل‌دسترس ارائه خواهد شد. یانگ در حالی این ادعاها را می‌کند که خیلی از تحلیلگران حتی درباره نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر این دستگاه مطمئن نیستند. یانگ در توییتر خود گفته است که تامین‌کنندگان اصلی نمایشگر مینی LED مک بوک پرو جدیدد اپل، شرکت‌های ال جی و شارپ خواهند بود.

در حال حاضر، گوشی آیقون ۱۳ پرو و آیپد پرو اپل از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند و بعید نیست که اپل بخواهد از این نرخ نوسازی در مک بوک پرو جدید خود هم استفاده کند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا همه این شایعات درباره مک بوک پرو جدید اپل واقعیت خواهند داشت یا نه.

منبع: Ms Power User

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.