تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 12:58
کد خبر : 504521

الوفلاشینگ ، تولید کننده فلاشینگ های ساختمان

الوفلاشینگ ، تولید کننده فلاشینگ های ساختمان

گروه صنعتی آهن آلات قائم با نام تجاری الوفلاشینگ با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است.اصلی ترین فعالیت الوفلاشینگ فروش انواع ورق های سیاه,روغنی،گالوانیزه،استیل،آلومینیوم و…در ضخامت های مختلف و انجام خدماتی همچون خم ، برش ،

گروه صنعتی آهن آلات قائم با نام تجاری الوفلاشینگ با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است.اصلی ترین فعالیت الوفلاشینگ فروش انواع ورق های سیاه,روغنی،گالوانیزه،استیل،آلومینیوم و…در ضخامت های مختلف و انجام خدماتی همچون خم ، برش ، رنگ و … می باشد.

الوفلاشینگ با سابقه ای درخشان در حوزه خدمات ساختمانی مانند فلاشینگ ساختمان، فلاشینگ پنجره، فلاشینگ نما و کانال سازی ؛ با کادری متشکل از افراد مجرب آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به شما مشتریان عزیز است. این گروه صنعتی با سابقه ای بیش از 20 سال فعالیت در این حوزه مسئولیت انجام کارهای فلاشینگ و ساختمانی شما را برعهده می گیرد. الوفلاشینگ در سالیان متوالی با فعالیت در این عرصه توانسته پروژه های زیادی را در سراسر کشور به سرانجام برساند.

الوفلاشینگ اعلام می کند که آمادگی همکاری با ارگان ها، موسسات، مراکز فرهنگی و بیمارستان ها را دارد. و جهت ارائه پیش نمایشی از کار خود، خدمات مذکور را برای بخش کوچکی از مجموعه ها و پروژه های بزرگ به صورت رایگان انجام دهد تا کیفیت نهایی کار مورد ارزیابی مشتریان قرار گیرد.

الوفلاشینگ اولین پلتفرم مدیریت یکپارچه ساختمان می باشد که با هدف آسان‌سازی انجام امور مرتبط به مدیریت ساختمان و همچنین حفظ آسایش و امنیت ساکنین فعالیت خود را آغاز کرده است. ما تلاش می‌کنیم تا با تکیه بر نیروی انسانی کاردان و سیستم هوشمند کنترل و امنیت امور ساختمان تغییری بزرگ و تاثیرگذار در امنیت ساختمان‌ها به وجود بیاوریم.

ما میتوانیم کلیه محصولات مروبط به فلاشینگ و تهویه ساختمان ها را برای شما کارفرما ها و مهندسین و پیمانکاران عزیز تهیه و با نصب صحیح و ضمانت نامه 5 ساله سعی در حسن انجام کار و رضایت مشتریان خود داریم. با تنوع انواع پوشش در رنگ ها و وزن های مختلف در نمایشگاه، میتوانیم شما را با مشاوره در تصمیم گیری و انتخاب پوشش مناسب برای پروژه مورد نظرتان کمک کنیم.

الوفلاشینگ ، تولید کننده فلاشینگ های ساختمان
تجربه ما سبب شده تا پروژه های زیادی در شمال و سراسر کشور و جزایر جنوبی تحویل گرفته و در زمان معین آن را انجام داده ایم، داشتن درآمد زیاد برای همه مهم است ولی برای ما حسن انجام کار و رضایت مشتریان بسیار مهم تر می باشد. احترام به مشتری را برای خود یک اصل میدانیم و همیشه حق را به مشتریان خود میدهیم.

گروه صنعتی الوفلاشینگ با به کارگیری بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها و بکارگیری نیروی متخصص و آموزش دیده در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ساندویچ پانل و فلاشینگ و .. در کشور های آسیایی است. این شرکت در سال های اخیر درصد بالایی از صادرات کشور را در زمینه های مربوط را به خود اختصاص داده است.

این شرکت در سال 78 تاسیس و رسالت اصلی آن تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و فلاشینگ با پوشش فلزی (گالوانیزه ) و انواع محصولات مربوط به تهویه می باشد ، همچنین شرکت الوفلاشینگ به تولید انواع ورق های فرم دار(کرکره ، شادولاین ، ذوزنقه و…)و پوشش ساندویچ پانل گالوانیزه معروف است.

الوفلاشینگ ، تولید کننده فلاشینگ های ساختمان

گروه فنی و مهندسی الوفلاشینگ با یاری از درگاه خداوند بزرگ و متعال و نظر به اهداف خودکفایی و پیشرفت کشور از لحاظ فنی ، صنعتی با سابقه طولانی مدت با مدیریت مهندس  قاسمی ، در زمینه فروش و اجرا و نصب ساندویچ پانل های سقفی ، دیواری ، سردخانه ای ، آبرو و فلاشینگ ، فعالیت های ارزنده ای داشته و با در اختیار داشتن سرمایه با ارزش گروه های فنی و ماهر، متعهد و مجرب و کارآمد اجرای پروژه های متعدد در سر تا سر نقاط کشور با بهترین کیفیت توانسته موجبات رضایت کارفرمایان و پیمانکاران ,مهندسان محترم را فراهم سازد.

منبع : aloflushing.com

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.