تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 8142

الکترونیک آرتز روی چندین بازی معرفی نشده از مجموعه Star Wars کار می‌کند

الکترونیک آرتز روی چندین بازی معرفی نشده از مجموعه Star Wars کار می‌کند

پیش از این اعلام شد که لوکاس فیلم گیمز در حال کار با بتسدا است تا یک عنوان جدید از مجموعه Indiana Jones را به کاربران دنیای بازی‌های ویدیویی تقدیم کند. با این حال خبر شوکه‌کننده‌تر ساخت یک بازی Star W..

پیش از این اعلام شد که لوکاس فیلم گیمز در حال کار با بتسدا است تا یک عنوان جدید از مجموعه Indiana Jones را به کاربران دنیای بازی‌های ویدیویی تقدیم کند. با این حال خبر شوکه‌کننده‌تر ساخت یک بازی Star Wars توسط یوبی‌سافت و خارج از محدوده آثار الکترونیک آرتز بود. پس از این موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی آغاز شد تا این که به تازگی شرکت دیزنی و سازنده نسخه‌های پیشین این مجموعه به کاربران پاسخ داده‌اند.

طبق صحبت‌های منتشر شده و رسمی، همکاری لوکاس فیلم به عنوان زیرمجموعه دیزنی و شرکت الکترونیک آرتز ادامه خواهد یافت. داگلاس رایلی معاون ارشد لوکاس فیلم در مصاحبه اخیر خود به صبحت در این رابطه پرداخته است. طی این مصاحبه مشخص شده که جزئيات تازه‌ای در این‌باره وجود ندارد ولی الکترونیک آرتز روی چندین پروژه معرفی نشده از دنیای Star Wars مشغول کار است:

ما حقیقتاً به بازی‌هایی که با الکترونیک آرتز ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم. ما به همکاری با آن‌ها ادامه می‌دهیم و رابطه ما هیچ‌گاه به اندازه اکنون قوی نبوده است. با وجود آن که در حال حاضر جزئيات زیادی برای اشتراک وجود ندارد اما ما تعداد زیادی پروژه در راه داریم که تیم‌های بااستعداد الکترونیک آرتز روی آن‌ها کار می‌کنند.

این شرکت باسابقه دنیای بازی‌های ویدیویی چند ماه پیش اعلام کرده بود که به دنبال افزایش حضور خود در این مجموعه و تمدید مجدد قرارداد ساخت بازی‌های Star Wars است. همچنین با وجود این که هنوز هیچ شخص رسمی وجود نسخه بعدی این بازی را تایید نکرده است، می‌توان انتظار داشت که استودیو Respawn Entertainment در ماه‌های آتی از دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کند.

در حال حاضر شرکت یوبی‌سافت هم در همکاری با لوکاس فیلم گیمز روی نسخه‌ای اختصاصی و غیرمرتبط به الکترونیک آرتز این مجموعه مشغول به کار است. برای دریافت جزئیات بیشتر تنها می‌توان منتظر باقی ماند.

منبع: Gaming Bolt

نوشته الکترونیک آرتز روی چندین بازی معرفی نشده از مجموعه Star Wars کار می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.