تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مارس 2023 - 10:49
کد خبر : 506265

امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا

کمک خودرو برای همه مشکلات در مکان یا زمان نامشخصی مانند خرابی موتور، پنچر شدن لاستیک یا شکستگی ماشین در جاده به دلیل تمام شدن بنزین رخ می دهد. در این مورد، باید به دنبال کمک خودروی ویژه باشید. و حرفه ای. حال سوال این است که چگونه می توان یک دستیار خودروی قابل اعتماد

کمک خودرو برای همه مشکلات در مکان یا زمان نامشخصی مانند خرابی موتور، پنچر شدن لاستیک یا شکستگی ماشین در جاده به دلیل تمام شدن بنزین رخ می دهد. در این مورد، باید به دنبال کمک خودروی ویژه باشید. و حرفه ای. حال سوال این است که چگونه می توان یک دستیار خودروی قابل اعتماد و قابل اعتماد پیدا کرد؟ در ادامه مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

امداد خودرو کیا تهران

در این شرایط می توانید با پشتیبانی خودرو در سطوح مختلف تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. او در کمترین زمان ممکن ارتش خود را به محل مورد نظر می فرستد و عیب ماشین شما را به ساده ترین شکل ممکن تشخیص و رفع می کند.

همچنین می توانید از خدمات امداد کیا ( نمایندگی کیا ) استفاده کنید که در ادامه در مورد خدمات ارائه شده توسط امداد کیا صحبت خواهیم کرد.

خدمات تعمیر کیا

عیب یابی کامل و تخصصی خودرو کیا و تعمیر خودرو در محل

 خدمات بازرسی حرفه ای خودرو را از کارشناسان تعمیر خودرو کیا بررسی و انجام دهید

جلوی ماشین و فرمان را چک کنید.

امداد خودرو کیا

مزایا امداد خودرو کیا

تعمیر کامل و اختصاصی خودرو کیا و تعمیر در محل

در مورد بازرسی و عملکرد خدمات تخصصی دیاگ خودرو توسط کارشناسان تعمیر خودرو کیا

بررسی میزان جلو و فرمان خودرو در محل

تعمیر تخصصی اگزوز خودرو

 

مزایا امداد کیا  نسبت به رقبا

بازدید از امداد خودرو در تهران مزایای زیادی نسبت به رقبا برای شما مشتریان عزیز دارد که در زیر به چند مزیت مهم امداد  اشاره شده است:

استفاده از قطعات اورجینال در نمایندگی کیا

در صورت وجود ایراد فنی در قطعات خودرو لطفا خودرو خود را به تیم امداد حرفه ای بسپارید زیرا تیم ما برای تعمیر خودرو شما از قطعات گارانتی اصلی استفاده می کند و عدم استفاده از قطعات تقلبی و غیر اورجینال هزینه های اضافی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

تعویض قطعات آسیب دیده خودرو توسط امداد خودرو کیا

از آنجایی که خودروهای خارجی پیچیدگی بیشتری نسبت به خودروهای داخلی دارند، برای تعویض قطعات نیازمند متخصص هستند.

در دسترس بودن متخصصان مجرب با سرعت و دقت بسیار زیاد به کمک کیا خیال شما را راحت می کند زیرا امکان تعویض قطعات و تعویض قطعات شما به صورت ساده و در زمان بسیار کوتاه انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان با نمایندگی کیا

سرویس خودرو تویوتا شبانه روز در نقاط مختلف شهر در حال تردد است. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص فنی به محض تماس با سرویس کیا، مکانیک سیار ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر مراجعه خواهند کرد. شما تحویل خواهید داد

انجام سرویس ها دوره ای با تعمیر کیا

تیم ما خدمات موردی (تعویض روغن، تعمیر فرمان خودرو، تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن و …) را با تلفن همراه و در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد کرد.

امداد خودرو کیا

گارانتی قطعات در امداد کیا

در صورت بروز نقص فنی برای دارندگان کیا، قطعات کاملا اورجینال را در زمان امداد در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم که شامل گارانتی می باشد. استفاده از قطعات غیر اورجینال گارانتی قطعات خودرو شما را باطل می کند.

تاریخچه خودرو کیا

شرکت کیا که قبلاً با نام‌های صنعت دقیق کیونگ سونگ و شرکت کیا موتورز شناخته می‌شد، یک شرکت خودروسازی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی قرار دارد.

 

این شرکت با فروش بیش از 2.8 میلیون خودرو در سال 2019، دومین خودروساز بزرگ کره جنوبی پس از (شرکت مادر) هیوندای موتور است.

 

 

این شرکت با فروش بیش از 2.8 میلیون خودرو در سال 2019، دومین خودروساز بزرگ کره جنوبی پس از (شرکت مادر) هیوندای موتور است.

 

محبوبیت بسیار زیاد K-360 به کیا انگیزه داد تا در سال 1967 چرخه دوم تولید سه چرخ را آغاز کند و بعدها موفق به تولید کیا مزدا T-2000 و T-600 شد.

ویژگی های یک امداد خودرو حرفه ای امداد خودرو کیا

o داشتن امدادگران متخصص و حرفه ای با ویژگی هایی مانند سلامت جسمی و روحی، توانایی انجام کارهای فنی سنگین و ….

o باید یک ناجی غریق واجد شرایط برای سرویس خودرو و گذراندن دوره های نگهداری و نجات داشته باشد.

توصیه های ایمنی قبل از امداد خودرو کیا

  • در هر صورت در صورت جوشیدن دستگاه بلافاصله آن را خاموش نکنید.
  • وقتی موتور روشن است در رادیاتور را باز نکنید. زیرا در این صورت لازم است خودرو تهویه شود.
  • هنگام بستن درب رادیاتور حتما درب را کاملا ببندید.
  • وقتی از ماشین پیاده می‌شوید، حتماً کلید ماشین را در اختیار داشته باشید، زیرا اگر کلیدها را در ماشین بگذارید، مخصوصا ماشین‌هایی که دزدگیر دارند، ممکن است ماشین قفل شود.

همیشه قطعات یدکی، آچار چرخ، جک و غیره را در ماشین خود داشته باشید

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

در صورت بروز نقص فنی و یا هر گونه مشکل می توانید با مرکز خدمات کیا  تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و مطمئن شویم که مرکز خدمات کیا  بهترین انتخاب در شرایط سخت است. . حتی در شرایط سخت جاده برای مشتریان محترم ملایم باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.