تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 7:01
کد خبر : 30401

انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های موتورولا آغاز شد

انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های موتورولا آغاز شد

انتشار اندروید ۱۱ بر..

انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های موتورولا آغاز شد

سال گذشته موتورولا لیستی از گوشی‌هایی را که اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند، منتشر کرد. حالا طبق پستی که موتورولا در پلتفرم ردیت منتشر کرد، این شرکت شروع به عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های خود کرده است.

اندروید ۱۱ ابتدا برای گوشی‌های اقتصادی موتورولا منتشر می‌شود و نه گوشی‌های پرچمدار. همان‌طور که شاید در خبرها خوانده‌اید، اندروید ۱۱ ویژگی‌های جدیدی مانند تنظیمات حریم خصوصی جدید، امکان کنترل راحت‌تر گفتگوها و کنترل پخش دستگاه‌های مختلف را در خود جای داده است.

موتورولا

عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های موتورولا فعلاً در بریتانیا آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد حجم فایل دانلودی بیش از ۱۱۰۳٫۸ مگابایت است که به همراه بسته امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. اگر شما گوشی موتورولا دارید و هنوز اعلانی در رابطه با آپدیت گوشی خود نداشته‌اید، می‌توانید به بخش تنظیمات و سپس به بخش بروزرسانی تلفن همراه خود بروید و به‌صورت دستی گوشی خود را بروزرسانی کنید. اگر هم فعلاً آپدیتی برای تلفن همراه شما وجود نداشت، چند روز بعد، این کار را امتحان کنید.

همچنین باید گفت که با وجود این‌که موتو G پرو و G Stylus شبیه هم هستند، ولی احتمال دارد عرضه اندروید ۱۱ برای آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف انجام شود. متاسفانه موتورولا بروزرسانی‌های گوشی‌های خود را خیلی دیر منتشر می‌کند، به‌طوری‌که گوشی موتورولا وان ماکرو اخیراً اندروید ۱۰ را دریافت کرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.