تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 14:39
کد خبر : 20917

اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود

اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود

خانه/نرم افزار/سیستم عامل/اندروید/اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود اندرویدسیستم عامل اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود اندروید 12 از ویژگی میانبر مخفی با نام دو ضربه..

خانه/نرم افزار/سیستم عامل/اندروید/اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود اندرویدسیستم عامل اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود

اندروید 12 از ویژگی میانبر مخفی با نام دو ضربه برخوردار است که عرضه آن در اندروید 11 لغو شد

طبق اطلاعات منتشر شده این احتمال وجود دارد که گوگل یک میانبر مخفی را در اندروید 12 بازیابی کند. این میانبر در نسخه های توسعه دهنده Android 11 دیده شده بود اما در بیلد نهایی وجود نداشت. با این میانبر کاربر می‌تواند با دو ضربه سریع به قاب پشتی گوشی دستیار Google را باز کند یا رسانه‌ای را پخش کند و بسته به نحوه انجام عمل، چندین کار دیگر نیز انجام دهد.

با این حال، به دلایلی که فقط برای توسط توسعه دهندگان شناخته شده است، میانبر دو ضربه در زمان انتشار نسخه نهایی اندروید 11 در سال گذشته وجود نداشت. اکنون به نظر می‌رسد که این ویژگی بخشی از اندروید 12 خواهد بود، اگرچه هیچ اظهار نظر قطعی از طرف گوگل در این باره نشده است. برخی از اطلاعات نشان داده است که این ویژگی با نام رمز کلمبوس بخشی از نسخه نهایی اندروید 12 خواهد بود که حداقل می‌تواند برای گوشی های غیر Pixel در دسترس باشد.

اندروید 12 از ویژگی میانبر مخفی با نام دو ضربه برخوردار است که عرضه آن در اندروید 11 لغو شد

اندروید 12 قابلیت اشتراک Wi-Fi را به همراه دارد

گزارش اخیر بیان کرده است که ویژگی دو ضربه در اصل با هدف جایگزینی برای Edge squeeze-action در تلفن های Pixel 4 طراحی شده، که در مدل های Pixel 4a ،Pixel 4a 5G و Pixel 5 وجود ندارد. به احتمال زیاد ممکن است پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 12 را در فوریه یا مارس مشاهده کنیم. همچنین برخی اطلاعات نشان می‌دهد که ممکن است که اندروید 12 شامل قابلیت اشتراک Wi-Fi باشد.

قابل ذکر است میانبر دو ضربه با نام Back Tap در iOS 14 وجود دارد، میانبری که می‌تواند برای گرفتن عکس از صفحه، باز کردن مرکز کنترل و چند عملکرد دیگر تنظیم شود.

گوشی مقرون به صرفه ریلمی C20 معرفی شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.