تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 16:59
کد خبر : 30937

اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد

اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد

خانه/نرم افزار/سیستم عامل/اندروید/اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد اندرویدسیستم عامل اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه 12 سیستم عامل اندروید به موتور تم ..

خانه/نرم افزار/سیستم عامل/اندروید/اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد اندرویدسیستم عامل اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه 12 سیستم عامل اندروید به موتور تم داخلی با API اختصاصی مجهز خواهد شد.

سیستم عامل اندروید به دلیل قابلیت‌های شخصی سازی شناخته شده است. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که گوگل در تلاش است تا قابلیت های شخصی سازی بیشتری را در اندروید 12 قرار دهد. گوگل با انتشار Android 10 حالت تاریک را معرفی کرد. این ویژگی در سطح سیستم عامل به برنامه ها امکان می‌دهد حالت های تاریک و روشن را تغییر دهند تا ظاهر آن‌ها تغییر کند. طبق گزارشات سایت 9to5Google، گوگل در صدد آن است که این عملکرد را ارتقاء دهد. طبق گزارش مذکور، اندروید 12 ممکن است دارای ویژگی طرح پس زمینه بومی باشد.

اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد بود

هنگامی که ما در مورد تم در Android صحبت می کنیم، ناخودآگاه اسم موتور تم Substratum به ذهن می‌رسد. با این حال، موتور تم در سطح سیستم در اندروید 12 متفاوت و بهتر از آن خواهد بود و کار با آن برای مبتدیان، درست مانند حالت تاریک بومی است، عملکرد طرح زمینه نیز API مخصوص به خود را دارد. از این رو، برنامه های شخص ثالث پشتیبانی شده می‌توانند مضمون سیستم را شناسایی کرده و ظاهر خود را متناسب با آن تغییر دهند. از این رو، برنامه ها با تم سیستم عامل خود را تطبیق می‌دهند.

اندروید 12 به موتور تم داخلی مجهز خواهد شداندروید 12 به کاربران امکان می‌دهد رنگ های “اصلی” و ثانویه” را تنظیم کنند. این تغییرات در منو تنظیمات سریع و همچنین در پس زمینه اعلان ها اعمال خواهد شد. قابل ذکر است گوشی های OnePlus از قبل گزینه مشابهی را در رابط کاربری OxygenOS دارند اما از آنجا که این قابلیت در رابط کاربری گوشی های وان پلاس بومی خود اندروید نیست، فاقد API فوق است. به هرحال، اندروید 12 هنوز در حال توسعه است و نسخه نهایی این سیستم عامل در نیمه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد. از این رو، امکان دارد این قابلیت در آخرین لحظه حذف شود.

منبع: gizmochina

شیائومی می 11 لایت ممکن است به لنز پریسکوپی مجهز شود.

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.