تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اکتبر 2022 - 19:23
کد خبر : 505492

اهمیت وبسایت برای کسب و کار ها

اهمیت وبسایت برای کسب و کار ها

سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز، در این مطلب قصد داریم به اهمیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار ها بپردازیم و بررسی کنیم که چرا داشتن وبسایت برای کسب و کار ها مهم و حیاتی است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اهمیت شروع یک پروژه طراحی سایت را باهم

سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز، در این مطلب قصد داریم به اهمیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار ها بپردازیم و بررسی کنیم که چرا داشتن وبسایت برای کسب و کار ها مهم و حیاتی است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اهمیت شروع یک پروژه طراحی سایت را باهم بررسی کنیم.

شاید شما هم کسب و کارهای زیادی را دیده باشید که از طریق وبسایت به فروش های بسیار بالا دست یافته اند و به موفقیت بالایی دست پیدا کرده اند. دلیل اینها چیست؟

تمایل مردم به خرید آنلاین

یکی از دلایل مهم برای داشتن وبسایت این است که مردم امروزه به خرید آنلاین تمایل بیشتری نشان میدهند تا خرید حضوری.

شاید شما خودتان تا به حال چندین با تجربه خرید آنلاین را داشته باشید و لمس کردید که تا چه حد خرید آنلاین کار را برای مشتری ساده تر میکند.

امروزه بیش از 60درصد مردم ایران که به اینترنت دسترسی دارند خرید آنلاین را بیشتر ترجیح میدهند که این نشان میدهد که اگر کسب و کار سنتی شما هنوز آنلاین نشده باشد پس شما 60 درصد مشتریان سابق خود را از دست خواهید داد.

افزایش بازدید برند(سئو سایت)

شما اگر یک مغازه در شهر ساری داشته باشید و در جای خوبی از شهر، تابلو سردر دفتر یا کسب و کار شما چندبار توسط مردم دیده می‌شود؟ مطمئنا اگر کسی بخواهد توجه کند شاید هزاربار، کمتر یا بیشتر.

ولی شما در دنیای وب محدودیتی بدین شکل ندارید. شما به 50میلیون کاربر ایرانی متصل به اینترنت دسترسی دارید. پس طبیعتا مخاطبان هدف بسیار بیشتری را میتوانید پیدا کنید و فروش خود را به شکل تصاعدی افزایش دهید.

هزینه راه اندازی

با فرض بالا ادامه میدهیم، اینکه شما در شهر ساری هستید و قصد دارید کسب و کار خود را آغاز کنید و محصولاتی را هم دارید. خب حال اگر بخواهید یک مغازه یا دفتر برای فروش محصولات خود در ساری باز کنید باید بالای 100میلیون هزینه را در نظر داشته باشید(در کمترین و بهترین شکل ممکن) ولی هزینه طراحی سایت در ساری فکر میکنید چقدر است؟؟ شاید با 10 تا 20 میلیون بتوانید کار را جمع کنید.

خب پس ما با مزیت های داشتن وبسایت در این مقاله آشنا شدیم حالا تصمیم با خودتان است که بخواهید کار را شروع کنید یا همچنان منتظر بمانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.