تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مارس 2021 - 17:58
کد خبر : 34342

اولین اتومبیل الکتریکی ولوو نیاز به به روزرسانی نرم افزاری دارد

اولین اتومبیل الکتریکی ولوو نیاز به به روزرسانی نرم افزاری دارد

اولین اتومبیل الکتریکی ولوو نیاز به به روزرسانی نرم افزاری داردبه‌تازگی مشخص شده است که اتومبیل الکتریکی اس یو وی ولوو ایکس سی ۴۰ ریچارج در حال حاضر در انبارهای موجود در ایالات متحده نگهداری می‌شود، ز..

اولین اتومبیل الکتریکی ولوو نیاز به به روزرسانی نرم افزاری داردvolvo car

به‌تازگی مشخص شده است که اتومبیل الکتریکی اس یو وی ولوو ایکس سی ۴۰ ریچارج در حال حاضر در انبارهای موجود در ایالات متحده نگهداری می‌شود، زیرا این شرکت منتظر انتشار به‌روزرسانی‌های مهم نرم‌افزاری قبل از عرضه این خودرو برای مشتریان و فروشندگان است.

به نظر می‌رسد که مشکل به وجود آمده این است که اولین ماشین الکتریکی خالص ولوو یعنی ایکس یو ۴۰ ریچارج اس یو وی، بدون فعال کردن نرم‌افزار تماس ولوو، کارخانه این شرکت را به مقصد بازار ترک کرد. «ولوو آن کال» یک سرویس اشتراکی است که یک ماشین ولوو را به تلفن هوشمند مالک متصل می‌کند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از راه دور ماشین را باز و بسته کنند، درها را قفل یا باز کنند و به اطلاعات تشخیص محیطی دسترسی پیدا کنند.

یک مشتری که قرار بود محصولات ریچارج ایکس سی ۴۰ را در پایان ماه فوریه تحویل گیرد به پایگاه خبری د ورج گفت که بزرگ‌ترین حدس فروشنده‌ای که وی این اتومبیل را از او خریده بود، این بود که ممکن است اس یو وی وی تا اواسط ماه آوریل از بندر نیوآرک در نیوجرسی خارج نشود.

نرم‌افزار اتومبیل الکتریکی ولوو نیاز به رفع اشکال دارد

متن زیر، نامه‌ای است که سرویس مشتری ولوو در اواسط ماه فوریه ارسال کرده است. این ایمیل توسط پایگاه خبری د ورج کشف و منتشر شده است.

کالاهای شما به بندر نیوارک رسیده است. با این وجود، به دلیل مشکلات نرم‌افزاری، سیستم ولوو آن کال نمی‌تواند به‌درستی کار کند. بنابراین، تحویل ریچارج ایکس سی ۴۰ در این زمان ممکن نیست و عرضه آن به تأخیر می‌افتد. ما منتظر آخرین به‌روزرسانی ولوو سوئد برای این اتومبیل‌ها هستیم.

مشخص نیست که چند اتومبیل الکتریکی اس یو وی ریچارج ایکس سی ۴۰ منتظر برطرف شدن مشکل نرم‌افزاری و خروج از بندر ذکرشده هستند. البته مشتریان این اتومبیل‌ها در تالار گفتگوی ولوو نیز اطلاعات مشابهی را به اشتراک گذاشتند و از اتومبیل‌های پارک شده در بنادر نیویورک مریلند و کالیفرنیا خبر دادند. برخی از خریداران، به‌ویژه آن‌هایی که در اروپا هستند، گزارش داده‌اند که تحویل این خودرو را که از نیمه دوم سال گذشته از خط تولید ولوو خارج شده، پذیرفته‌اند.

راسل داتز که مدیر روابط ملی رسانه‌های بازار ولوو در ایالات متحده است، به سؤالات خاص در مورد تأخیرهای آشکار در تحویل این خودروها و مشکلات نرم‌افزاری پاسخ نداد. وی در ایمیلی نوشت:

زمان تحویل ایکس سی ۴۰ ریچارج برای مشتریان آمریکایی نسبت به برنامه اصلی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ بدون تغییر باقی مانده است.

اتومبیل‌های الکتریکی شرکت‌های جنرال موتورز و هیوندای موتورز نیز با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌اند

هفته گذشته، ولوو اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری فوری خود را برای مشتریان موجود ایکس سی ۴۰ منتشر کرد که شامل «نرم‌افزار اساسی جدید برای سیستم‌های اصلی الکترونیکی خودرو، سرعت شارژ بیشتر و بهبودهای مربوط به رانندگی» است و هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع مربوط به اتومبیل اس یو وی ایکس سی ۴۰ ولوو است که در حال حاضر در بندر مانده است و به‌درستی کار نمی‌کند یا خیر.

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت:

اتومبیل الکتریکی ولوو جدید با مشکلاتی روبه‌رو شده است، اما با معرفی سایر به‌روزرسانی‌های او تی ای و با گذشت زمان، بهبود می‌یابد.

ولوو اولین خودروسازی نیست که مشکل عرضه اولین اتومبیل الکتریکی در بازار انبوه را دارد. مشکلات نرم‌افزاری ممکن است برای هر اتومبیل الکتریکی پیش بیاید. اولین اتومبیل الکتریکی فولکس واگن آی دی ۳ در سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد و در نهایت با نرم‌افزار ناقص منتشر شد. سایر خودروسازان نیز با مشکلات جدی‌تری روبرو شده‌اند مانند جنرال موتورز و هیوندای موتورز که اخیراً گزارش‌هایی در مورد آتش گرفتن بسته‌های باتری خودروهای الکتریکی منتشر شده است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.