تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 13:36
کد خبر : 46866

اولین تصویر رسمی گلکسی تب A8 افشا شد

اولین تصویر رسمی گلکسی تب A8 افشا شد

اولین تصویر رسمی گلکسی تب A8 افشا شد اطلاعات تبلت گلکسی تب A8 برای اولین بار در شهریورماه به بیرون درز پیدا کرد و چند روز پیش نیز مشخصات پردازنده و میزان رم این تبلت افشا شد. این محصول یک تبلت 10.5 ای..

اولین تصویر رسمی گلکسی تب A8 افشا شد

اطلاعات تبلت گلکسی تب A8 برای اولین بار در شهریورماه به بیرون درز پیدا کرد و چند روز پیش نیز مشخصات پردازنده و میزان رم این تبلت افشا شد. این محصول یک تبلت 10.5 اینچی اقتصادی جدید خواهد بود که احتمالاً با قیمت 260 دار به فروش خواهد رسید.

حالا اون بلس، افشاگر مشهور، موفق شده تا به اولین تصویر رسمی از این تبلت دست پیدا کند که شما می‌توانید آن را در قسمت بالا مشاهده کنید. بر اساس اطلاعات افشاشده‌ی قبلی، گلکسی تب A8 از صفحه نمایش ال سی دی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و چهار بلندگو با پشتیبانی از صدای دالبی اتموس استفاده خواهد کرد. درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بدنه‌ی آلومینیومی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این تبلت خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده‌ی جدید، تولید انبوه گلکسی تب A8 از اواخر آذرماه سال جاری (اواسط دسامبر) آغاز خواهد شد و تبلت‌های گلکسی تب S8 پلاس و S8 الترا نیز مراحل تولید را در دی‌ماه (ژانویه 2022) طی خواهند کرد. از این رو انتظار می‌رود که سامسونگ از تبلت گلکسی A8 در بهمن‌ماه (فوریه 2022) رونمایی کند.

نظر شما در مورد تبلت گلکسی تب A8 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ این تبلت را در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.