تاریخ انتشار : شنبه 25 سپتامبر 2021 - 5:55
کد خبر : 45026

اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد

اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد

اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد اخیراً اولین دسته از رندرهای گسترده گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S22 منتشر شده است. این رندهای توسط منبع قابل اطمینان، @OnLeaks منتشر شده‌اند بنابرا..

اولین رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد

اخیراً اولین دسته از رندرهای گسترده گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S22 منتشر شده است. این رندهای توسط منبع قابل اطمینان، @OnLeaks منتشر شده‌اند بنابراین اصلاً عجیب نیست اگر در نهایت شاهد عرضه پرچم‌دار بعدی سامسونگ با همین ظاهر باشیم.

البته باید توجه کنید حتی اگر این رندرها نشان دهنده ظاهر نهایی گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ باشند، به این معنی نیست که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها در آینده تغییر نکنند.

این رندرها احتمالاً گلکسی S22 اولترا را نمایش می‌دهند که از طراحی مشابهی از سری گلکسی نوت الهام گرفته شده است. بالا و پایین این دستگاه کاملاً تخت طراحی شده است و از سوی دیگر بدنه خود آن استوانه‌ای دارد که یادآور هوآوی میت ۳۰ پرو است. با این حال به نظر نمی‌رسند نمایشگر گلکسی S22 اولترا حالت خمیده داشته باشد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

اکنون به ماژول دوربین چهارگانه اصلی دستگاه می‌رسیم. ظاهراً سامسونگ در طراحی دوربین این محصول از تجربه‌های پیشین خود در طراحی گلکسی S21 اولترا استفاده کرده است. دوربین اصلی با ظاهر P شکل خود و همچنین محل قرارگیری دوربین جلو نشان می‌دهد که حداقل این گوشی در بخش دوربین تفاوت به‌خصوصی با سری پرچم‌دار پیشین سامسونگ ندارد.

نهایتاً در قسمت زیرین دستگاه می‌توان محل قرارگیری S Pen را مشاهده کرد. دو گزارش اخیر به وجود این قلم در این دستگاه اشاره کرده بودند.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

همچنین پیش‌تر گزارش شده بود که گلکسی S22 اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است که سامسونگ در گلکسی S21 اولترا هم به کار گرفته بود. با توجه به ابعاد بزرگ قلم، ظاهراً‌ سامسونگ طراحی داخلی دستگاه را به دشت دست‌خوش تغییر کرده است.

همکار منبع مذکور یعنی Digit در یک گزارش دیگر ادعا کرده است که گلکسی S22 اولترا به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی خمیده از دو طرف همراه با نرخ تازه‌سازی و رزولوشن بالا مجهز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

در این گزارش به ابعاد ۸.۹ × ۷۷.۹ × ۱۶۳.۲ میلی‌متری و حداکثر ضخامت ۱۰.۵ میلی‌متری با احتساب برجستگی دوربین اشاره شده است.

در نتیجه با وجود آن که خبری از عرضه هیچ محصولی از سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ نیست اما گلکسی S21 اولترا از قلم‌های شرکت سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر گلکسی زد فولد ۳ که مدتی پیش معرفی و عرضه شد هم از این قلم‌ها پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد جایگزین‌های بسیار زیادی برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا وجود دارند و یا حداقل در آینده‌ای نزدیک چنین چیزی رقم خواهد خورد.

سری گلکسی S21 اولترای این شرکت در اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد و گویا ما تا بازه زمانی مشابه سال آینده شاهد رونمایی از سری بعدی پرچم‌داران این غول کره‌ای نخواهیم بود.

منبع:‌ GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.