تاریخ انتشار : شنبه 9 ژانویه 2021 - 6:56
کد خبر : 3102

اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد

اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد

خانه/موبایل/اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد موبایلشیائومی اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد تصویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی Mi 11 مانند یک گوشی ت..

خانه/موبایل/اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد موبایلشیائومی اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11 گزارش شد

تصویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی Mi 11 مانند یک گوشی تاشو به عقب خم شده و کاملا از بین رفته است.

فقط یک هفته پس از آنکه غول فناوری چینی، شیائومی، پرچمدار سری Mi 11 را برای فروش به بازار عرضه کرد، اولین واحد آسیب دیده این گوشی مشاهده شده که به طرز وحشتناکی آسیب دیده است. صاحب واقعی دستگاه آسیب دیده ناشناخته است اما تصویر دستگاه آسیب دیده در شکبه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. از تصویر مشاهده می‌شود که قاب Mi 11 به عقب خم شده و تقریباً زاویه 90 درجه نزدیک به قسمت پایین ماژول دوربین ایجاد کرده است. این خم شدن باعث نابودی کلید پاور نیز شده است. و گلس پنل پشت را کاملاً خرد کرده.

اولین مورد شکستگی شدید شیائومی Mi 11

دلایل مختلفی در مورد اینکه چه عواملی باعث شکستگی شدید شیائومی Mi 11 شده است، بیان شده، حتی بعضی‌ها به شوخی می‌گویند این گوشی سعی کرده به یک گوشی تاشو تبدیل شود!

شیائومی Mi 11 اولین گوشی هوشمندی است که به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده، این دستگاه به صفحه نمایش اج با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی تصویر 120Hz هرتز، باتری 4600mAh، شارژ بی‌سیم 50 وات و سیمی 55 وات و 10 وات معکوس مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 100 مگاپیکسلی سامسونگ HMX است، همچین شیائومی Mi 11 به بلندگوهای استریو دوگانه Harman Kardon مجهز است.

دقیقاً مانند سایر مدل های پرچمدار قاب پشتی شیائومی، Mi 11 از جنس شیشه است و فریم میانی دستگاه نیز از جنس آلومینیوم طراحی شده. اما این تمام ماجرا نیست، این گوشی از جدیدترین تکنولوژی شرکت کورنینگ یعنی Gorilla Glass Victus استفاده می‌کند که قوی ترین محافظ شیشه در حال حاضر است. بنابراین، احتمالا فشار وارده به گوشی Mi 11 در تصویر باید به شدت زیاد بوده باشد.

شرکت شیائومی هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده، اما در صورت انتشار اطلاعات جدید شمارا مطلع می‌کنیم.

منبع: GSMARENA

بیانیه‌ی پاول دورف بنیان‌گذار تلگرام، در واکنش به قانون جدید واتساپ

انتشار به روزرسانی MIUI 12 برای ردمی 7A آغاز شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.