تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 6:32
کد خبر : 34960

اوپو از یک ایرباد، مچ‌بند و تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد

اوپو از یک ایرباد، مچ‌بند و تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد

اوپو از یک ایرباد، مچ‌بند و تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد اوپو امروز با برگزاری یک رویداد بزرگ، محصولاتی جدیدی معرفی کرد که این محصولات شامل یک گوشی هوشمند به نام K9 5G، یک ایرباد بی‌سیم جدید به نا..

اوپو از یک ایرباد، مچ‌بند و تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد

اوپو امروز با برگزاری یک رویداد بزرگ، محصولاتی جدیدی معرفی کرد که این محصولات شامل یک گوشی هوشمند به نام K9 5G، یک ایرباد بی‌سیم جدید به نام Enco Air، یک مچ‌بند به نام Band Vitality و یک سری جدید تلویزیون با نام Smart TV K9 می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این محصولات بپردازیم.

ایرباد اوپو Enco Air

این ایرباد بی‌سیم در حقیقت جایگزین سبک‌تر مدل اوپو Enco X معرفی می‌شود و دارای یک درایور ۱۲ میلیمتری با یک بدنه متحرک تیتانیومی است. خود ایرباد دارای باتری ۲۵ میلی‌آمپرساعتی بوده، در حالیکه ظرفیت باتری کیس آن ۴۴۰ میلی‌آمپرساعت است. این دو باتری در مجموع امکان پخش ۲۴ ساعت موزیک را با یک بار شارژ فراهم می‌کنند.

اوپو

اوپو Enco Air همچنین یک گیم مود اختصاصی دارد که سرعت بلوتوث را تا ۴۷ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. سایر مشخصات ایرباد شامل گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، ۳.۷۵ گرم وزن (۴۰.۴ گرم وزن کیس) و کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا، تماس‌ها و تغییر موزیک‌ می‌شوند.

مطالب مرتبط:

  • اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد

  • اوپو با همکاری وودافون، کوالکام و اریکسون اولین شبکه ۵G SA را در اروپا راه اندازی می کند

  • گوشی های تاشوی ویوو و اوپو به زودی معرفی خواهند شد؛ از اپل خبری نیست

قیمت اوپو Enco Air برابر ۲۴۹ یوان چین (معادل ۳۹ دلار) تعیین شده و هم‌اکنون امکان پیش‌سفارش آن از طریق وب‌سایت JD.com و وب‌سایت چینی اوپو در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و سبز وجود دارد.

اوپو همچنین تیزرهایی درباره یک ایرباد دیگر به نام Enco Buds منتشر کرده و گفته است که آن را در تاریخ ۲۰ می معرفی خواهد کرد. البته مشخصات این ایرباد هنوز مشخص نیست.

تلویزیون هوشمند اوپو Smart TV K9

تلویزیون‌های هوشمند سری K9، دستگاه‌های کاملا جدیدی در سبد محصولات اوپو محسوب می‌شوند. این سری، در سه سایز ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی معرفی شده‌ و تفاوت‌هایی بین این سه مدل وجود دارد. اما چیزی که بین هر سه آن‌ها مشترک است، چیپست MT9652 با چهار هسته پردازشی و یک رم ۲ گیگابایتی است.

مدل ۴۳ اینچی دارای یک نمایشگر DLED با رزولوشن ۱۰۸۰p است و از روشنایی ۲۳۰ نیت پشتیبانی می‌کند. اما دو مدل دیگر دارای رزولوشن ۴K و روشنایی ۳۰۰ نیت هستند و از ۹۳ درصد گاموت رنگی DCI-P3 نیز بهره می‌برد. البته مدل ۶۵ اینچی از فناوری جبران دینامیکی MEMC نیز برای نمایش تصویر پشتیبانی می‌کند.

اوپو

مدل ۴۳ اینچی همچنین یک اسپیکر دوگانه ۱۰ واتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی دارد. این در حالی است که مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی از اسپیکرهای ۱۵ واتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برای ذخیره فیلم‌ها و تصاویر بهره می‌برند.

در رابطه با قیمت تلویزیون‌ها باید بگوییم که مدل ۴۳ اینچی به قیمت ۱۷۹۹ یوان (۲۷۵ دلار)، مدل ۵۵ اینچی به قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار) و مدل ۶۵ اینچی به قیمت ۳۲۹۹ یوان (۵۱۰ دلار) عرضه خواهند شد. البته اگر مشتریان به‌همراه این تلویزیون‌ها یک گوشی هوشمند اوپو K9 هم بخرند، می‌توانند قیمت کمتری بابت آن‌ها پرداخت کنند.

مچ‌بند اوپو Band Vitality

عبارت “vitality” در اسم این مچ‌بند، ترجمه تحت‌اللفظی معادل چینی آن بوده و می‌تواند به معنی “Youth” هم باشد. درهرحال، این مچ‌بند، نسخه لایت مدل اصلی آن محسوب می‌شود و دارای یک نمایشگر ۱.۱ اینچی آمولد است. این مچ‌بند از قابلیت‌های پایش سلامت مانند اندازه‌گیزی ضربان قلب، سنجش لحظه‌ای اکسیژن خون و پایش خواب پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای استاندارد مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر است.

اوپو

براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی اوپو، مچ‌بند Band Vitality می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد و حتی به مدت ۲۴ ساعت ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند.

این مچ‌بند در رنگ‌های آبی و نارنجی معرفی شده و هم‌اکنون به قیمت ۱۴۹ یوان (۲۳ دلار) قابل پیش‌سفارش است.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.