تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 6:23
کد خبر : 39094

اوپو نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرد

اوپو نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرد

اوپو نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرد فضای پیمای تیان ون ۱ چین با موفقیت در مریخ فرود آمد و حالا شرکت چینی اوپو به احترام این ماموریت یک نسخه ویژه برای گوشی فایند ایکس ۳ پرو به نام ن..

اوپو نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرد

فضای پیمای تیان ون ۱ چین با موفقیت در مریخ فرود آمد و حالا شرکت چینی اوپو به احترام این ماموریت یک نسخه ویژه برای گوشی فایند ایکس ۳ پرو به نام نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو معرفی کرده که دارای رنگ خاکستری جدیدی است و به‌همراه چهار رنگ دیگر این هندست عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • مشخصات اوپو رنو ۶ پرو و رنو ۶ پرو پلاس فاش شد

  • اوپو پشتیبانی نرم‌افزاری از سری فایند ایکس ۳ را به سه سال افزایش داد

اوپو می‌گوید که رنگ خاکستری این گوشی در واقع از رنگ فضا الهام گرفته شده است و پنل پشت هندست نیز از شیشه تیره AG با درخشندگی متالیک ساخته شده که در حقیقت تصویری از بافت متریال موجود در فضا است.

همچنین بر روی قاب پشت این نسخه عبارت‌های Mars 2021 و Utopia Planitia حک شده‌اند که عبارت دوم اسم مکانی در سیار مریخ است که فضاپیمای تیان ون ۱ در آن فرود آمده است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو
اوپو فایند ایکس ۳ پرو

نسخه مارس اکسپلوریشن فایند ایکس ۳ پرو دارای سه فیلتر رنگی ویژه‌ است که کمک می‌کند تا عکس‌های گرفته شده از زمین، ظاهری شبیه به سطح سیاره مریخ پیدا کنند. ضمن اینکه در این نسخه، تم‌های ویژه‌ و والپیرهای متحرک جدیدی ارایه شده‌اند که طلوع و غروب خورشید در مریخ و تغییر نور و سایه‌ها در سطح این سیاره را در چهار زمان مختلف نشان می‌دهند.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

همچنین نسخه مارس اکسپلوریسش اوپو فایند ایکس ۳ پرو در یک بسته‌بندی ویژه‌ عرضه خواهد شد و فقط دارای یک ترکیب حافظه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

بقیه مشخصات این نسخه دقیقا مشابه نسخه استاندارد هستند که از آن جمله می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۶.۷ اینچی +QHD آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، سیستم‌عامل اندروید ۱۱، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۵ وات و شارژ بی سیم ۳۰ وات اشاره کرد.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو
اوپو فایند ایکس ۳ پرو

این نسخه دارای پنج دوربین است که عبارتند از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در ناچ جلو و چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی در قاب پشت.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

قیمت نسخه مارس اکسپلوریشن اوپو فایند ایکس ۳ پرو ۶۹۹۹ یوان چین (۱۰۹۰ دلار) تعیین شده و هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در چین قابل‌دسترس است. فروش آن نیز از تاریخ ۱۶ می شروع خواهد شد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.