تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مارس 2022 - 14:29
کد خبر : 504334

ایلان ماسک به امکان دانلود شخصیت انسان ها در ربات های انسان نما اشاره دارد

ایلان ماسک به امکان دانلود شخصیت انسان ها در ربات های انسان نما اشاره دارد

ایلان ماسک به امکان دانلود شخصیت انسان ها در ربات های انسان نما اشاره دارد ایلان ماسک در سال گذشته از طرح مفهومی ربات انسان‌نمای شرکت تسلا با نام تسلا آپتیموس (Tesla Optimus) رونمایی کرد. هر چند که تا..

ایلان ماسک به امکان دانلود شخصیت انسان ها در ربات های انسان نما اشاره دارد

ایلان ماسک در سال گذشته از طرح مفهومی ربات انسان‌نمای شرکت تسلا با نام تسلا آپتیموس (Tesla Optimus) رونمایی کرد. هر چند که تا ساخت ربات‌های انسان‌نما فاصله‌ی زیادی وجود دارد اما ماسک به این نوع از ربات‌ها امید زیادی دارد.

ماسک در مصاحبه‌ای با ماتیاس دوپفنر، مدیر عامل شرکت اکسل اپرینگر (Axel Springer)، اعلام کرد که ربات‌ انسان‌نمای شرکت تسلا به نوعی یک ربات کارگر بوده که برای انجام وظایف خسته‌کننده، تکراری و خطرناک طراحی شده است. ماسک در ادامه توضیح داد که کاربران می‌‌توانند خاطرات و شخصیت خود را روی این ربات دانلود کنند. او همچنین توضیحاتی را در خصوص طراحی آپتیموس ارائه داد و اعلام کرد که نمونه‌ی اولیه‌ی این ربات در سال جاری و نسخه‌ی نهایی آن نیز تا سال 2023 تولید خواهد شد.

نظر شما در مورد ربات انسان نمای شرکت تسلا چیست؟ به‌نظر شما آیا این نوع از ربات‌ها در آینده جایگزین نیروهای انسانی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.