تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مارس 2022 - 6:45
کد خبر : 504316

اینستاگرام امکان پاسخ به استوری ها با استفاده از پیام صوتی را فراهم می کند

اینستاگرام امکان پاسخ به استوری ها با استفاده از پیام صوتی را فراهم می کند

اینستاگرام امکان پاسخ به استوری ها با استفاده از پیام صوتی را فراهم می کند اینستاگرم مدتی پیش قابلیت لایک‌‌کردن استوری‌ها را دریافت کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که قابلیت دیگری برای تعامل با استوری‌ها به ..

اینستاگرام امکان پاسخ به استوری ها با استفاده از پیام صوتی را فراهم می کند

اینستاگرم مدتی پیش قابلیت لایک‌‌کردن استوری‌ها را دریافت کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که قابلیت دیگری برای تعامل با استوری‌ها به این پلتفرم محبوب اضافه خواهد شد. بر اساس گزارش الساندرو پالوتزی، که به مهندسی معکوس اپلیکیشن‌ها برای یافتن ویژگی‌های جدید آن‌ها شهرت دارد، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان ارسال پیام صوتی برای پاسخ به استوری‌ها را می‌دهد.

اینستاگرام

پالوتزی رو گذشته تصویری از این قابلیت را به اشتراک گذاشت. توجه داشته باشید که تمامی قابلیت‌های آزمایشی اپلیکیشن‌ها به مرحله نهایی نمی‌رسند و ممکن است که ویژگی مذکور نیز به اینستاگرام اضافه نشود. همچنین اینستاگرام هدف خود از اضافه‌کردن قابلیت لایک استوری‌ها را کاهش پیام‌های اضافی در صندوق ورودی دایرکت اعلام کرده بود اما قابلیت ارسال پیام‌های صوتی بر خلاف این رویکرد است و همین موضوع احتمال عرضه‌ی این قابلیت را کم می‌کند.

نظر شما در مورد قابلیت ارسال پیام صوتی برای پاسخ به استوری‌ها چیست؟ به‌نظر شما چه قابلیت‌های دیگری باید به ایسنتاگرام اضافه شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.