تاریخ انتشار : جمعه 29 اکتبر 2021 - 6:36
کد خبر : 46652

این گزینه مشکل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با حذف آن حل می کند

این گزینه مشکل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با حذف آن حل می کند

این گزینه مشکل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با حذف آن حل می کند چند روز پیش مشخص شد که کاربران مک بوک پرو های ۲۰۲۱ اپل که در آن‌ها از ناچ استفاده شده است، با مشکلات عجیبی دسته و پنجه نرم می‌کنند.
در واقع اگ..

این گزینه مشکل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با حذف آن حل می کند

چند روز پیش مشخص شد که کاربران مک بوک پرو های ۲۰۲۱ اپل که در آن‌ها از ناچ استفاده شده است، با مشکلات عجیبی دسته و پنجه نرم می‌کنند.

در واقع اگر از قضیه خبر ندارید، اخیراً چند ویدیو از مک بوک پرو جدید شرکت اپل روی توییتر منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند اپل در طراحی ناچ این دستگاه‌ها حساسیت لازم را به خرج نداده است. طبق این ویدیوها، آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در استاتوس بار به اشتباه پشت این ناچ قرار می‌گیرند و در نتیجه کاربر نمی‌تواند آن‌ها را مشاهده کند.

ویدیو دوم به خصوص نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند آیتم‌های موجود در استاتوس بار را پشت ناچ بکشند که عملاً یک باگ منطقی است.

این ویدیوها توسط کووین نلسون (Quinn Nelson) پست شده‌اند. اولی که با نام Who designed this?! پست شده است، اکنون به یک ترند جهانی تبدیل شده و توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است.

در ویدیو دوم نمی‌توان موس را در حالت عادی به پشت ناچ منتقل کرد و در مجموع عملکرد عجیبی به نمایش گذاشته می‌شود اما اگر کاربر پافشاری کند، موس پشت ناچ گم می‌شودکه می‌توانید از طریق این ویدیوها، این باگ و سایر باگ‌های سیستم عامل مک بوک پروهای ۲۰۲۱ اپل را تماشا کنید. شما می‌توانید با تماشای ویدیو مشکل ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱، منظور ما را تمام و کمال متوجه شوید.

حال به تازگی یک راه حل موقت برای استفاده از این ویژگی در مک بوک پروهای این چنینی ارائه شده است که مشکل مذکور را رفع می‌کند.

اضافه شدن ناچ به این لپ تاپ‌ها برای افزایش ابعاد نمایشگر و کاهش حاشیه‌های آن‌ها انجام شد. براساس این پیشنهاد، کاربران می‌توانند با فعال کردن گزینه Scale to Fit، سیستم عامل را محدود به استفاده از فضای زیر ناچ کنند تا مشکلات مذکور دوباره ایجاد نشوند.

این پیشنهاد توسط حساب کاربری @jatodaro روی توییتر به خوبی مورد بررسی و آموزش قرار گرفته است. همان‌طور که گفتیم، آموزش این کاربر هم نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند با ورود به بخش Get Info هر اپلیکیشن و تیک زدن گزینه Scale to fit built-in camera، سیستم عامل را مجبور به کاهش ابعاد خروجی صفحه کنند.

تنها زمانی حالت تمام صفحه (همراه با ناچ) باز می‌گردد که اپلیکیشن مذکور بسته شده یا آن گزینه توسط خود کاربر غیرفعال شود. اپل اعلام کرده است که این گزینه به محض آن که توسعه‌دهندگان مشکل را حل کنند،‌ از دسترس خارج خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.