تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 25738

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه فوریه 2021 معرفی شدند

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه فوریه 2021 معرفی شدند

سونی از اوایل نسل هشتم با معرفی سرویس پلی استیشن پلاس افزون بر در اختیار گذاشتن ویژگی‌های آنلاین با کیفیت به مراتب بیشتر، ماهانه بازی‌های رایگان و تخفیف‌های بسیاری را هم در دسترس کاربران کنسول‌های پلی..

سونی از اوایل نسل هشتم با معرفی سرویس پلی استیشن پلاس افزون بر در اختیار گذاشتن ویژگی‌های آنلاین با کیفیت به مراتب بیشتر، ماهانه بازی‌های رایگان و تخفیف‌های بسیاری را هم در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن قرار می‌دهد. حال در آخرین اعلامیه رسمی این شرکت، بازی رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه فوریه معرفی شده است.

در این بین بازی Control: Ultimate Edition هم برای کاربران پلاس پلی استیشن 4 و هم برای کاربران پلی استیشن 5 این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال آثار بعدی به این شکل نیستند و تنها یک عده از کاربران کنسول‌های سونی به تجربه رایگان آن‌ها خواهند پرداخت. بازی Destruction All Stars از جمله این عناوین است که تنها برای مشترکین پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. از سویی دیگر مشترکین پلی استیشن 4 نیز می‌توانند به تجربه رایگان بازی Concrete Genie بپردازند.

لازم به ذکر است که رایگان شدن Destruction All Stars مزایای دیگری را هم به دنبال دارد و کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند به رایگان به وسایل نقلیه، قابلیت‌های قهرمانان، امتیازهای Destruction و مجموعه چالش‌ها دسترسی داشته باشند. این محتوای رایگان تا دو ماه آینده برای این مشترکین رایگان خواهد بود و پس از آن با قیمتی بالغ بر 70 دلار، جداگانه به فروش خواهد رسید. بازی Control: Ultimate Edition هم با توجه به ویرایش به خصوصش، بسته‌های الحاقی The Foundation و AWE را شامل خواهد شد. این نسخه افزون بر این بسته‌ها، در پلی استیشن 5 از Ray Tracing و فریم‌ریت 60 نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی‌های ذکر شده در تاریخ 2 فوریه سال جاری میلادی مصادف با 14 بهمن‌ماه 1399 برای کاربران سرویس یاد شده در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه فوریه 2021 معرفی شدند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.