تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 17259

بازی بعدی ناتی داگ شاید در قرون وسطی جریان داشته باشد؛ تصاویر جدید

بازی بعدی ناتی داگ شاید در قرون وسطی جریان داشته باشد؛ تصاویر جدید

اکنون حدود هفت ماه از عرضه بازی The Last of Us Part 2 گذشته است و ما می‌دانیم که این عنوان تنها در سه روز ابتدای انتشار، به فروش باورنکردنی 4 میلیون واحد دست یافت. حال سوال اصلی این است که ناتی داگ بع..

اکنون حدود هفت ماه از عرضه بازی The Last of Us Part 2 گذشته است و ما می‌دانیم که این عنوان تنها در سه روز ابتدای انتشار، به فروش باورنکردنی 4 میلیون واحد دست یافت. حال سوال اصلی این است که ناتی داگ بعد از آن مشغول چه کاری شده یا خواهد شد. نیل دراکمن رئیس استودیو مذکور پیش‌تر اعلام کرده بود که روی یک پروژه خیلی جذاب مشغول کار شده‌اند؛ پروژه‌ای که شاید در گذشته‌های دور اتفاق می‌افتد.

هیونگ نام طراح ارشد استودیو مذکور به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی را در وب‌سایت Art Station به اشتراک گذاشته است؛ این تصاویر دو ماه پیش منتشر شده‌اند اما به تازگی مورد توجه قرار گرفته‌اند. این تصاویر که در مجموع شامل طراحی سه زن می‌شوند، دارای توضیح زیر هستند:

برگرفته شده از یک بازی جدید؛ شما می‌دانید من درباره چه چیزی صحبت می‌کنم.

در ادامه نیز از یک ایموجی چشمک استفاده شده است تا تمام توجهات به جایی معطوف شود که همه انتظاراش را می‌کشند. یکی از این طراحی‌ها شامل یک اژدها است و افزون بر لباس‌های زنان حاضر در تصاویر، می‌توان می‌توان به مضمون قرون وسطی، فانتزی و حتی اساطیر سلتیک نیز نگاهی داشت.

پروژه احتمالی ناتی داگ پروژه احتمالی ناتی داگ

به هر حال با وجود تمام این قضایا شاید همه موارد یک شوخی ساده باشد. باید در نظر گرفت که اگر واقعاً ناتی داگ در حال ساخت یک بازی این چنینی باشد، نمی‌توان انتظار جزئیات زیادی را داشت؛ زیرا هنوز در مراحل اول توسعه به سر می‌برد و شاید حتی ایده کلی هنوز شکل گرفته نشده باشد. بازی The Last of Us Part 2 آخرین اثر ناتی داگ هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی اسیتشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی بعدی ناتی داگ شاید در قرون وسطی جریان داشته باشد؛ تصاویر جدید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.