تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 25794

بازی Death Stranding احتمالاً میزبان محتوای داستانی جدیدی باشد

بازی Death Stranding احتمالاً میزبان محتوای داستانی جدیدی باشد

کاربران بازی‌های ویدیویی در سال 2019 شاهد عرضه Death Stranding اولین بازی کوجیما پروداکشنز پس از جدا شدن این استودیو از کونامی بودند. این اثر با ارائه یک گیم‌پلی متفاوت، حتی از انتظار برخی از کاربران ..

کاربران بازی‌های ویدیویی در سال 2019 شاهد عرضه Death Stranding اولین بازی کوجیما پروداکشنز پس از جدا شدن این استودیو از کونامی بودند. این اثر با ارائه یک گیم‌پلی متفاوت، حتی از انتظار برخی از کاربران نیز متفاوت‌تر رفتار کرد و به همین ترتیب به بازخوردهای متفاوتی نیز دست یافت! از آن پس جزئياتی از آینده این اثر منتشر نشد تا این که چند روز پیش یکی از مدیران سابق سونی به فروش بسیار خوب آن اشاره کرد. حال شایعات جدید، به موارد هیجان‌انگیزی دامن می‌زنند.

کاربر Navtra به تازگی روی انجمن RestERA به صحبت درمورد نسخه Extended Edition بازی یاد شده پرداخته است. او اشاره کرده است نه تنها این بازی روی هر دو کنسول نسل هشتمی و نهمی پلی استیشن عرضه خواهد شد، بلکه احتمالاً میزبان متحوای داستانی جدید خواهد بود. همچنین احتمال می‌رود که اگر این محتوا تحت این نسخه به خصوص عرضه شود، حتی کاربران نسخه پایه نیز قادر به دریافت و تجربه‌اش باشند.

این کاربر هنوز به نسخه رایانه‌های شخصی این ویرایش و در نتیجه این محتوای داستانی احتمالی اشاره‌ای نکرده است. با این وجود با توجه به یکسان بودن منابع به کار رفته در نسخه کنسولی و نسخه رایانه‌های شخصی، احتمالاً عدم عرضه برای کاربران این پلتفرم بسیار اندک است.

کاربر یاد شده پیش‌تر گزارشاتی معتبری را ارائه داده بود که در یک مورد می‌توان به افشای تاریخ رونمایی از Final Fantasy 16 اشاره کرد. مانند همیشه باید متذکر شد که این گزارش رسمی نیست و هر چه قدر هم که یک منبع غیررسمی معتبر باشد، نمی‌توان به صحبت‌های آن استناد کرد. برای دریافت جزئیات بیشتر، باید منتظر واکنش سازندگان بازی Death Stranding باقی بمانیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Death Stranding احتمالاً میزبان محتوای داستانی جدیدی باشد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.