تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 14479

بازی Final Fantasy 15 به زودی سرویس ایکس باکس گیم‌پس را ترک می‌کند

بازی Final Fantasy 15 به زودی سرویس ایکس باکس گیم‌پس را ترک می‌کند

در حقیقت هر شروعی پایانی دارد؛ حال گاهی می‌توان به چرخه زندگی انسان‌ها و گاه به افزوده شدن و خارج شدن موارد مختلف اشاره کرد. بازی‌های سرویس‌های اشتراکی نظیر ایکس باکس گیم‌پس نیز اکثراً از این قاعده پی..

در حقیقت هر شروعی پایانی دارد؛ حال گاهی می‌توان به چرخه زندگی انسان‌ها و گاه به افزوده شدن و خارج شدن موارد مختلف اشاره کرد. بازی‌های سرویس‌های اشتراکی نظیر ایکس باکس گیم‌پس نیز اکثراً از این قاعده پیروی می‌کنند و تمام بازی‌هایی که خارج از استودیوهای مایکروسافت تولید شده‌اند، پس از مدتی با بازیکنان وداع خواهند کرد. اکنون زمان این جدایی است و در ادامه به رفتگان از جمله بازی Final Fantasy 15 نگاهی خواهیم داشت.

فهرست جدید منتشر شده نشان می‌دهد که بازی Final Fantasy 15 در تاریخ 1 فوریه یا به عبارتی 13 بهمن‌ماه سال جاری از ایکس باکس گیم‌پس خارج خواهد شد. بازی‌های Indivisible، Sea Salt و Fishing Sim World Pro Tour نیز از روند مشابهی پیروی خواهند کرد و کاربران از این پس روی سرویس مذکور قادر به تجربه آن‌ها نیستند.

با این حال کاربران رایانه‌های شخصی وداع دردناک‌تری خواهند داشت و اثر مستقل Gris را نیز از دست می‌دهند. در حال حاضر حساب رسمی ایکس باکس مشخص نکرده است که چه بازی‌هایی جایگزین این عناوین خواهند شد. به هر صورت ما اکثراً در تاریخی حوالی ابتدای ماه به چنین بیانیه‌هایی دسترسی پیدا می‌کنیم و شاید باید بیشتر منتظر بمانیم. با توجه به این که اضافه شدن Control به سرویس ایکس باکس گیم‌پس رایانه‌های شخصی به طور رسمی اعلام شده است، در نتیجه چندان نیازی به انتظار نخواهد بود.

فعلاً جزئیاتی نیز درباره اضافه شدن عناوین پیشین Final Fantasy منتشر نشده است. یکی از سخنگوهای مایکروسافت پیش‌تر در رویداد X019 در مصاحبه با وب‌سایت True Achivement اشاره کرده بود که آثار غایب مجموعه Final Fantasy فراموش نشده‌اند و بالاخره گیم‌پس افزوده خواهند شد. عدم وجود یک تاریخ دقیق سبب شده است که هیچ موردی را نتوان پیش‌بینی کرد.

منبع: VG247

نوشته بازی Final Fantasy 15 به زودی سرویس ایکس باکس گیم‌پس را ترک می‌کند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.