تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 14:19
کد خبر : 18315

بازی Resident Evil Village برای نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد؛ تاریخ انتشار

بازی Resident Evil Village برای نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد؛ تاریخ انتشار

با وجود آن که بازی Resident Evil Village شماره «8» را در عنوان خود ندارد، اما به آسانی می‌توان متوجه شد که این اثر هشتمین ورودی این سری ترسناک دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید. همچنین این اثر دوم..

با وجود آن که بازی Resident Evil Village شماره «8» را در عنوان خود ندارد، اما به آسانی می‌توان متوجه شد که این اثر هشتمین ورودی این سری ترسناک دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید. همچنین این اثر دومین بازی سری است که از دوربین اول شخص و رویه ایجاد شده در Resident Evil 7 بهره می‌برد. حال ما می‌دانیم که منتظر چه موضوعی باشیم.

در رویداد Resident Evil که اخیراً منتشر شد، ما متوجه شدیم که بازی Resident Evil Village در ماه می سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. البته این تاریخ انتشار از آن چه انتظار می‌رفت، فراتر می‌رود و در ماه آپریل شاهد عرضه آن نخواهیم بود. پیش‌تر در جزئيات فاش شده، اشاره شده بود که کاربران در ماه آپریل می‌توانند به تجربه هشتمین ورودی این سری مشغول شوند.

با این حال موارد فاش شده تماماً اشتباه نیستند و همانند گزارش‌های پیشین تایید شده است که بازی یاد شده برای نسل هشتم یعنی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. به هر صورت کاربران نسل پیش هم می‌توانند این اثر را تجربه کنند اما آشکار است که برخی از به‌روزرسانی‌ها و گزینه‌ها تنها برای خریداران کنسول‌های نسل بعد و البته رایانه‌های شخصی در دسترس است. این مورد با یک تریلر از گیم‌پلی بازی مشخص شد و می‌توان مطمئن بود که فعلاً تغییر نخواهد کرد.

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village با نمایش یک تریلر اعلام شد

بازی Resident Evil Village در تاریخ 7 ماه می سال جاری میلادی یا به عبارتی دیگر 17 اردیبهشت سال 1400 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بازی مذکور از همین حالا برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد و نیازی به ذکر نیست که مدتی پیش تمام روایت داستانی این اثر طی هک سرورهای کپکام فاش شد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Resident Evil Village برای نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد؛ تاریخ انتشار اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.