تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 27019

بازی The Medium همزمان با انتشار، روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس در دسترس قرار گرفت

بازی The Medium همزمان با انتشار، روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس در دسترس قرار گرفت

بازی The Medium اثر ترسناک رواشناختی استودیو Bloober Team هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده است و کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌پس می‌توانند به رایگان به آن ..

بازی The Medium اثر ترسناک رواشناختی استودیو Bloober Team هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده است و کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌پس می‌توانند به رایگان به آن دسترسی یابند. به مناسبت این رویداد یک تریلر جدید با نگاهی مختصر به شخصیت اصلی اثر یعنی ماریان منتشر شده است که چندان مورد خاصی را ارائه نمی‌دهد.

ماریان یک واسطه روحی و معنوی به شمار می‌آید که طی روایات مختلفی در نهایت به داستان جدیدی برمی‌خورد. این داستان در گذشته‌ای دور درون یک هتل رخ داده است و عواقب آن هنوز هم پابرجا است. با توجه به قابلیت‌های خاص او، بازیکن می‌توان از همزمان به دو دنیای کنونی و دنیای ارواح دسترسی داشته باشد و بر حسب نیاز، برای مدتی روح ماریان را از بدن او خارج سازد.

تریلر معرفی و گیم پلی بازی The Medium منتشر شد

افزون بر ایده استفاده از دنیای دوگانه که به لطف SSD کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس محقق شده، استفاده از آهنگساز مجمموعه Silent Hill نیز طرفداران را تحت تاثیر قرار داده است. پیش از این نیز حدود 18 دقیقه از گیم‌پلی ابتدایی این اثر به پیروی از رسوم متداول بازی‌های ویدیویی منتشر شده بود.

مدتی قبل شاهد انتشار نمرات بازی The Medium پیش از عرضه نیز بودیم. این نمرات افزون بر تاکید روی جنبه‌های مثبت بازی، نشان می‌دهند که با یک عنوان کامل و بی‌نقص روبه‌رو نیستیم. حداقل با اتکا بر این نمره‌ها می‌توان گفت که اولین انحصاری نسل نهمی کنسول‌های ایکس باکس سری X و S به اندازه‌ای که باید،‌ خوب عمل نکرد و مایکروسافت باز هم مجبور به تلاش بیشتر است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی The Medium همزمان با انتشار، روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس در دسترس قرار گرفت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.