تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 دسامبر 2021 - 9:34
کد خبر : 501439

با انواع بیمه بیشتر آشنا شویم

با انواع بیمه بیشتر آشنا شویم

انواع بیمه زندگی کدام اند؟ یکی از انواع بیمه مه در شرکت های مربوطه به مخاطبان ارائه می شود، بیمه زندگی است. انواع بیمه زندگی با دریافت ماهیانه وجه مورد مشخص، خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث مشخص را تامین می کنند. از این خسارات می توان به از کار افتادگی، نقص عضو و

انواع بیمه زندگی کدام اند؟

یکی از انواع بیمه مه در شرکت های مربوطه به مخاطبان ارائه می شود، بیمه زندگی است. انواع بیمه زندگی با دریافت ماهیانه وجه مورد مشخص، خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث مشخص را تامین می کنند. از این خسارات می توان به از کار افتادگی، نقص عضو و یا حتی مرگ شخص بیمه شونده اشاره کرد. در صورت بروز این اتفاقات ناگوار، بیمه زندگی با به کار گیری مهارت افراد متخصص به عنوان تکیه گاه روزهای سخت، در کنار شما خواهد بود. در این مقاله به سبب ضرورت خرید این نوع بیمه، به  انواع بیمه زندگی و موارد مرتبط می پردازیم تا  انتخاب درست شما در ابن زمینه را میسر سازیم.

 

 

بیمه زندگی مدت، از انواع بیمه زندگی

بیمه زندگی ساده ترین (و معمولا مقرون به صرفه ترین) بیمه است که می‌توانید خریداری کنید. قیمت بصرفه به این دلیل است که بیمه زندگی تنها یک کار را انجام می دهد: در صورت فوت، مبلغی ثابت به افرادی که انتخاب می کنید – همسر ، فرزندان یا سایر ذینفعان – پرداخت می کند. برای بیمه عمر توکو بهترین انتخاب است.

 

مانند بیمه اتومبیل خود به ان فکر کنید. هر شش ماه (یا شاید هر ماه)، یک چک برای شرکت بیمه خود می‌نویسید. انها چک شما را واریز می‌کنند. اگر  مشکلی پیش امد، ادعا را می‌پردازند. اما اگر مشکلی پیش نیامد، انتظار ندارید مبلغ حق بیمه خود را پس بگیرید. با عمر طولانی، شما به شرکت بیمه پرداخت می‌کنید تا خطر مالی مرگ شما را در طول دوره (یا مدت) بیمه نامه خود بر عهده بگیرد. شرایط معمولی 10 ، 15 ، 20 یا 30 سال است. ما به شما توصیه می کنیم یک بیمه نامه مدت عمر با 10-12 برابر درامد سالانه خود خریداری کنید. به این ترتیب اگر اتفاقی برای شما بیفتد درامد شما جایگزین می‌شود. این ارزان‌ترین راه برای محافظت طولانی مدت از خانواده است.

عمل‌هایی که بیمه به آن تعلق نمی‌گیرد:
عمل لیزیک حذف عینک ،بیمه به آن تعلق نمیگیرد و هزینه بدون بیمه 8،000،000 تومان است.
عمل فمتو لیزیک حذف عینک، بیمه به آن تعلق نمیگیرد و هزینه بدون بیمه 10،500،000 تومان است.
عمل فمتورینگ تک چشم، بیمه شامل آن نمیشود و قیمت آزاد آن 6،800،000 تومان است.
عمل‌هایی که بیمه به آن تعلق می‌گیرد:
عمل کاتاراکت، هزینه با بیمه 3،100،000 تومان و بدون بیمه 4،100،000 تومان است.
عمل آب سیاه، هزینه با بیمه 5،700،000 تومان و بدون بیمه 6،900،000 تومان است.
عمل استرابیسم دو عضله، هزینه با بیمه 3،300،000 تومان و به صورت آزاد 4،200،000 تومان است.
عمل استرابیسم سه عضله، هزینه همراه با بیمه 4،300،000 تومان و بدون بیمه 5،300،000 تومان است.
عمل شالازبون، هزینه با بیمه 750،000 تومان و بدون بیمه 1،200،000 تومان است.
عمل DCR، هزینه با بیمه 3،200،000 تومان و 4،300،000 تومان بدون بیمه است.
عمل تزریق آواستین یک چشم، هزینه با بیمه 750،000تومان و 950،000 تومان بدون بیمه است.
عمل تزریق آواستین دو چشم،1،300،000 تومان همراه با بیمه و 1،700،000 تومان بدون بیمه است.
عمل ویترکتومی عمیق، 6،000،000 تومان همراه با بیمه و 8،500،000 تومان بدون بیمه است.
عمل میل زدن، 720،000 تومان همراه با بیمه و 1،200،000 تومان بدون بیمه است.
عمل پیوند قرنیه 6،500،000 تومان همراه با بیمه و بدون آن 9،000،000 تومان است.
عمل ناخنک، 1،500،000 تومان همراه با بیمه و بدون بیمه 2،300،000 تومان است.
در قسمت قبل هزینه عمل چشم را با بیمه و بدون بیمه معرفی کردیم. حال میخواهیم بیمه‌هایی که این هزینه‌هارا پرداخت می‌کنند را نام ببریم.
تمام بیمه‌هایی که بیمه‌های پایه مانند خدمات درمانی و تامین اجتماعی و بیمه‌های تکمیلی را پوشش می‌دهند مانند بیمه ایران، البرز، بیمه بانک‌ها، بیمه شرکت‌ها و سازمان‌ها، بیمه آتیه سازان. هزینه عمل چشم لیزیک را دو مورد از بیمه‌های تکمیلی پشتیبانی میکنند که این بیمه ها، بیمه تکمیلی انفرادی سامان و بیمه تکمیلی انفرادی SOS هستند. توکو برای بیمه زندگی شرایط ویژه ای قائل شده است.

اگر همسر یک کارگر بازنشسته یا معلول شده هستید که واجد شرایط حقوق بازنشستگی یا از کار افتادگی بیمه بازنشستگی خدمات اجتماعی است، شما و فرزندان خردسال خود می توانید بر اساس قانون حقوق كارگر از مزایایی برخوردار شوید. از این رو برای حمایت از خود به همسرتان وابسته هستید.

مزایای بازماندگان بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی

اگر شما همسر بازمانده کارگری هستید که واجد شرایط حقوق بازنشستگی یا از کار افتاده بیمه تامین اجتماعی است، شما و فرزندان خردسال خود می توانید بر اساس پیش زمینه ازدواج همسر خود از مزایایی برخوردار شوید  که شامل موارد و بندهای متعددی می باشد. به شما توصیه می کنیم اگر علاقمند به کسب اطلاعات وسیع تر و جامع تر در این خصوص هستید، به وبسایت تخصصی توکو مراجعه کنید و از اطلاعات مفید آن بهره مند شوید.

 

با انواع بیمه بیشتر آشنا شویم

بیمه کل زندگی

لازم است بدانید، بیمه کل زندگی در میان انواع بیمه زندگی از نظر فنی نمونه ای از بیمه عمر دائمی است. هنگام خرید بیمه نامه کل زندگی، مبلغ حق بیمه را تا زمانی که بیمه نامه می‌خواهید ،پرداخت می‌کنید. بخشی از این حق بیمه به حساب ارزش نقدی می رود که در طول عمر بیمه نامه رشد کند. هرچه مدت زمان دارایی بیمه نامه شما بیشتر باشد، ارزش نقدی بیشتری دارد. این نوع بیمه به عبارت ساده تر شبیه یک حساب پس انداز است. خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

 

انواع دیگر بیمه های عمر دائم

علاوه بر کل زندگی، انواع بیمه های زندگی دائمی نیز وجود دارد. ارزش نقدی را به عنوان یک حساب پس انداز در نظر بگیرید که هر ماه به ان پول واریز می‌کنید. این مجموعه‌ای از پول است که شما در اختیار دارید و می‌توانید به ان دسترسی داشته باشید یا از ان وام بگیرید. هرچه مدت بیمه نامه بیشتر باشد، ارزش پول نقد بیشتر است.

یکی از ویژگی های مهمی که می شود از طریق آن بهترین بیمه زندگی را تشخیص داد، سطح بالابودن از نظر مالی است  که این میزان هر سال توسط بیمه مرکزی مورد بررسی قرار می گیرد و این به سبب آن است  که بیمه مرکزی بداند آن شرکت بیمه چقدر بودجه برای پرداخت خسارات  دارد کدام شرکت توانایی مالی بیشتری در زمینه پرداخت خسارت دارد.

 

مناسب ترین و بهترین بیمه زندگی از نظر  شرکت بیمه مرکزی

در سالنامه ای که هر ساله توسط بیمه مرکزی گزارش  داده می شود، اطلاعاتی درباره شرکت های مختلف  بیمه منتشر می شود که شخص متقاضی بیمه می تواند بر اساس این سالنامه بهترین و مناسب ترین تصمیم را براساس خواسته  و مزایای مورد نظر خود گرفته و ازخدمات بهترین بیمه زندگی  بهره ببرد.

این روزها تمامی وسایل تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا با قیمت‌های بسیار زیادی در بازار به کاربران ارائه می‌شود. حتی برای خریداری گوشی‌های معمولی و با کارایی متوسط کاربران مجبور به پرداخت چندین میلیون تومان هزینه هستند. خرید بیمه زندگی نوعی آینده نگری به حساب می آید.

در کنار قیمت زیاد گوشی‌های موبایل، تعمیرات آن‌ها نیز بسیار هزینه‌بر است؛ چرا‌که قطعات گوشی و وسایل جانبی آن مانند شارژر، هندزفری و… قیمت‌های بسیار زیادی دارند. با توجه به این توضیحات دغدغه ذهنی افرادی که نگران گوشی‌های همراه خود هستند کاملاً قابل توجیه است.

 

در صورتی که مشکلی برای تلفن همراه شما رخ بدهد برای تعمیر آن مجبور به صرف هزینه‌های زیادی هستید. یکی دیگر از دغدغه کاربرانی که گوشی‌های گران‌قیمت دارند سرقت و دزدیده شدن آن‌ها می‌باشد.

 

اما چه راهی برای جبران هزینه‌های تعمیرات موبایل و یا حتی جبران خسارات در زمان سرقت گوشی وجود دارد؟ بیمه موبایل و گارانتی راه‌هایی بسیار تضمین‌شده برای جبران هزینه‌های تعمیر و یا حتی سرقت تلفن همراه می‌باشد. اما بهتر است قبل از خریداری این بیمه‌نامه‌ها با تفاوت بیمه موبایل و گارانتی به خوبی آشنا شوید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تفاوت بیمه موبایل و گارانتی بپردازیم.

بر اساس اصلاحاتی که اخیرا صورت گرفته است، افرادی با 10 سال سابقه و 60 سال سن در آقایان و 55 سال سن برای خانم ها بدون اینکه ماده ی 111 قانون تامین اجتماعی رعایت شود و متناسب با سنواتی که برای پرداخت حق بیمه داده است می تواند بازنشسته شود.

به خاطر وجود همین اصلاحات است که بیمه شده ی متقاضی که سال های سابقه ی بیمه او کمتر از 10 سال است می تواند با پرداخت یکجا ی حق بیمه که ده سال آن کامل شود، از مزایای قانون بازنشستگی بهره مند شود.

کسانی با سابقه ی 30 سال کار و حق بیمه ی پرداخت شده به سازمان مربوطه، در صورتی که سن مردان 50 سال و سن زنان 45 سال کامل شده باشد می تواند خود را بازنشسته اعلام نماید.

طبق ماده ۸۷ قانون تأمین اجتماعی کار فرما برای افرادی که حداقل پنج سال بیشتر از سن قانونی بازنشستگی کار کرده اند، می تواند در خواست بازنشسته شدن کنند. در این صورت حداکثر سن برای مردان ۵۶ و برای خانم ها ۶۰ سال است. بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

 

هنگام بریدن ترمز خودرو اگر پشت فرمان یک خودروی کلاسیک قرار بگیرید، احتمالاً خودروی شما دارای سیستم ترمز دوگانه است که ترمزهای جلو و عقب شما را به طور مستقل کنترل می کند. در نتیجه، هر دو نیمه سیستم باید خراب شوند تا خودرو شما تمام قدرت ترمز خود را از دست بدهد. با این حال، کاهش قدرت ترمز اتومبیل به نصف می تواند برای ایجاد احساس ناامنی کافی باشد، اما ممکن است هنوز قدرت متوقف کننده ای وجود داشته باشد. سعی کنید فشار قوی و مداوم را روی پدال ترمز وارد کنید تا ببینید آیا می توانید سرعت خودرو را کاهش دهید یا خیر.

با آرامش از جاده خارج شوید

 

 

 
  

 

 

پس از کاهش سرعت هنگام بریدن ترمز خودرو، بسیار مهم است که ماشین خود را از جاده خارج کنید تا احتمال ضربه خوردن به حداقل برسد. اگر در بزرگراه یا جاده بزرگتری هستید، ابتدا باید تمرکز خود را بر روی ایمن رساندن اتومبیل خود به خط راست بگذارید. استفاده از چراغ راهنما را فراموش نکنید و به ترافیک اطراف توجه کنید. با احتیاط وارد مسیر آهسته شده و هنگام رسیدن به آنجا چراغ های خطر را روشن کنید. به یاد داشته باشید که هرگونه خطرات احتمالی را هدایت کنید و در صورت نیاز از چراغ ها و بوق ماشین خود برای هشدار به سایر رانندگان استفاده کنید.

 

سرمایه گذاری در بیمه بازنشستگی خاورمیانه

بیمه بازنشستگی خاورمیانه با سودی که برای سرمایه گذاری درنظر گرفته توانسته سرو صدایی در این زمینه به پا کند.

بیمه خاورمیانه با تصمیمی قطعی درسال۱۳۹۹ اعلام نمود که سود ۸۳درصدی به اندوخته های سرمایه گذارانش تعلق می گیرد وبااین تصمیم توانست بالاترین نرخ سود را درسال اخیر در صنعت بیمه ثبت کند؛

البته این نکته از مسئولا بیمه خاور میانه ذکر شده  که سود درنظرگرفته شده بی ربط به شرایط سال ۹۹ و اقتصاد ان روزها نبوده و ممکن است درسال جاری این رویداد رخ ندهد وهمه چیز براساس حساب و کتاب و شرایط کنونی کشور رقم می خورد.

 

معرفی بیمه مستمری عمر بیمه خاورمیانه

بیمه  بازنشستگی خاورمیانه بسیاری از زمینه هارا پشتیبانی می کند.

یکی از پر بار ترین این زمینه ها، بیمه ی مستمری است که همه جوره خدمات رسانی  برای فرد بیمه شده تا زمانی که درقید حیات است تضمین می کند و بعد از آن هم مساعده ای برای بازماندگان درصورت داشتن شرایط لازم، خواهد بود.

در این بیمه فرد باحق بیمه ی معین شده ای که پرداخت می کند تحت پوشش بیمه مستمری قرارمیگیرد و این روال با ادامه پیدا کردن ،نوعی سرمایه گذاری سودآور برای فرد بیمه شده به حساب می آید.

تا فرد در قید حیات است ازمزایا ان بهره می برد و بعد از آن هم خانواده وبازماندگان وی ازحمایت مالی  بیمه خاورمیانه برخوردار می شوند. اینکه بیمه عمر مورد رضایت فرد متقاضی است یاخیر یک مسئله مهم  است که باید از زوایای مختلف برسی شود.

بعضی افراد به بیمه عمر به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می کنند وبعضی نیز آن را  لنگه کفشی دربیابان می بینند. به این منظور که از نداشتن بهتراست. اما از دید هریک به بیمه عمرنگاه کنید متوجه اهمیت وجود آن در زندگی هر فرد می شوید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.