تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 جولای 2021 - 8:04
کد خبر : 43189

با محتوای آپدیت میان فصل بازی Warzone و Black Ops Cold War آشنا شوید

با محتوای آپدیت میان فصل بازی Warzone و Black Ops Cold War آشنا شوید

آپدیت Reloaded بازی Call of Duty Black Ops Cold War امروز منتشر می‌شود و استودیو Treyarch تغییرات کلی این آپدیت را منتشر کرده است. دیروز از حجم آپدیت میان فصل بازی Warzone و Cold War آگاه شدیم و باید ..

آپدیت Reloaded بازی Call of Duty Black Ops Cold War امروز منتشر می‌شود و استودیو Treyarch تغییرات کلی این آپدیت را منتشر کرده است. دیروز از حجم آپدیت میان فصل بازی Warzone و Cold War آگاه شدیم و باید بگوییم که با یک آپدیت غنی با حجم بالا روبه‌رو هستیم. بیایید با تغییرات جدید آشنا شویم.

مولتی پلیر

در کنار بازگشت مودهای کلاسیک مجموعه کالاف دیوتی مانند Capture the Flag، یک حالت جدید به نام Cranked Moshpit هم اضافه‌شده است. این پلی لیست جدید شامل تمامی مودهای Team Deathmatch و Kill Confirmed می‌شود و مشابه رویدادی است که در فصل گذشته با اضافه شدن رامبو دیدیم. روند بازی بسیار ساده است و کافی است دشمنان را از دور مسابقه خارج کنید تا زمان شما افزایش پیدا کند و امتیاز بیشتری دریافت کنید.

اگر حالت Cranked برای شما کفایت نمی‌کند، کیل استرایک Nuke قطعاً شمارا به هیجان خواهد آورد. اگرچه این کیل استرایک باعث اتمام بازی نخواهد شد اما تمامی بازیکنان حریف را از نقشه پاک خواهد کرد. فصل چهارم بازی همچنین جوایز بیشتری را به بخش لیگ پلی اضافه می‌کند که در ادامه می‌توانید از این جوایز آگاه شوید.

  1. 10 برد: Weapon Charm, Sticker, Emblem
  2. 20 برد: Pistol Blueprint, Weapon Charm, Sticker, Emblem
  3. 35 برد: Weapon Charm, Sticker, Emblem
  4. 50 برد: Assault Rifle Blueprint, Weapon Charm, Sticker, Emblem
  5. 75 برد: Weapon Charm, Sticker, Emblem
  6. 100 برد: SMG Blueprint, Weapon Charm, Sticker, Emblem

اگر از عاشقان بازی بلک آپس باشید، قطعاً با نقشه Rush آشنایی دارید و بالاخره در آپدیت جدید می‌توانید سری به این محوطه کوچک بزنید و به‌صورت تیمی با حریفان قدر بازی کنید.

بازی Black Ops Cold War

زامبی

بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops Cold War با افزودن مپ Mauer der Toten به مهیج‌ترین لحظات خود رسیده است. انتظار تغییرات زیادی در مورد حداکثر جان بازیکن و میزان دوام جلیقه ضدگلوله را داشته باشید. تغییرات زیادی در زمینه گیم پلی ایجادشده است. اکتیویژن یک داستان جالب برای فصل چهارم در نظر گرفته و قرار است در یک نقش یک اپراتور به نام NATO به مبارزه علیه زامبی‌ها بپردازید و خائنی که باعث پخش این افراد در سطح شهر شده را پیدا کنید. خوشبختانه سراسر نقشه پر از تفنگ‌ها و آیتم‌های جذاب است که روند سریع و مهیج بازی را آسان‌تر خواهد کرد.

اکتیویژن از افزودن یک سلاح جدید به نام Mule Kick خبر داده که از خانواده‌ی Perk-a-Cola است و به‌عنوان سلاح سوم مورداستفاده قرار می‌گیرد. با پیشرفت در سطوح مختلف بازی، امکان دریافت تجهیزات جدید و قدرتمند را خواهید داشت که در ادامه خواهید خواند.

بازی Warzone

  • Base ability: Carry a third primary weapon
  • Skill Tier I: Crafted Equipment grants an additional Equipment if able
  • Skill Tier II: All enemies have a small chance to drop ammo
  • Skill Tier III: Stowed weapons slowly refill ammo from stock
  • Skill Tier IV: 25% chance to keep non-retrievable Equipment when used
  • Skill Tier V: Third primary weapon is recovered when repurchasing Mule Kick

کاربران پلی استیشن قادر به دریافت یک مپ Onslaught جدید خواهند بود و همچنین یک اسکین زیبا برای مسلسل سبک خود هم دریافت خواهند کرد. بیشتر تمرکز اکتیویژن روی کلد وار قرار دارد اما بازی Warzone هم محتوای مناسبی دریافت کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Call of Duty Warzone

محتوای بخش Warzone

اگر به بخش بتل رویال بازی Call of Duty Black Ops Cold War به نام بازی Warzone علاقه‌مند هستید، محتوای جالبی هم برای شما آماده‌شده است. دو سلاح رایگان به نام‌های OTs 9 و ساب‌ماشین دریافت خواهید کرد. اولی یک مسلسل سبک است و دومی هم یک تفنگ بسیار سنگین که مناسب نبردهای نزدیک است و لگدزنی آن پایین‌تر از سلاح‌های دیگر است اما امکان حرکت سریع را نخواهید داشت.

بازی Warzone بازی Warzone

عاشقان وارزون قادر به تجربه‌ی یک حالت جدید به نام Payload خواهند بود. این مود دو تیم 20 نفره را مقابل هم قرار می‌دهد و هر دو تیم باید اطلاعات همی را به دست آورند. درصورتی‌که تیم مهاجم بتواند تمامی وسایل نقلیه را که حامل قطعات ماهواره هستند را اسکورت کند و خود را به مقصد برساند، برنده خواهد شد. مدافعان هم باید جلوی حرکت خودرو را بگیرند و اجازه‌ ندهند که حریف به مقصد برسد.

دیگر سلاح جدید هم Mace نام دارد که در مشابه یک گرز عمل می‌کند و مخصوص نبردهای تن‌به‌تن و نزدیک است. مهم‌ترین تغییر هم قطعاً افزودن اپراتور تازه‌ای به نام NATO است که از سربازان خبره‌ی ارتش سرخ شوروی است و یک‌چشم خود را در جنگ ازدست‌داده است. ناتو در اصل آمریکایی است اما در سال‌های اول زندگی‌اش، به شوروی گریخته است. علاوه بر تفنگ‌ و اپراتور جدید، آیتم‌ها و باندل‌های بسیار زیادی از طریق فروشگاه قابل‌خرید است که بهتر است سری به فروشگاه بازی بزنید.

  1. PlayStation 5: 17.9 GB
  2. PlayStation 4: 14.5 GB
  3. Xbox Series X|S: 21.3GB
  4. Xbox One: 11.4 GB
  5. PC: 13.0 GB (without HD Pack) / 21.2GB (with HD Pack)

آپدیت Reloaded فصل چهارم بازی Warzone و Black Ops Cold War از امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

نوشته با محتوای آپدیت میان فصل بازی Warzone و Black Ops Cold War آشنا شوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.