تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 ژوئن 2022 - 6:52
کد خبر : 504725

برای تابستان کدام تورهای داخلی را انتخاب کنیم؟

برای تابستان کدام تورهای داخلی را انتخاب کنیم؟

در فصل تابستان هوا در اکثر شهرها رو به گرمتر شدن حرکت می کند و بهتر است مقصد سفر را شهرهای انتخاب کنیم که از نظر دما متعادل و خنک هستند یا از مواردی چون تور رفتینگ که یک سرگرمی و تفریح هیجان انگیز و مناسب برای تابستان می باشد استفاده نماییم. اگر از افرادی

در فصل تابستان هوا در اکثر شهرها رو به گرمتر شدن حرکت می کند و بهتر است مقصد سفر را شهرهای انتخاب کنیم که از نظر دما متعادل و خنک هستند یا از مواردی چون تور رفتینگ که یک سرگرمی و تفریح هیجان انگیز و مناسب برای تابستان می باشد استفاده نماییم.

اگر از افرادی هستید که با تور رفتینگ آشنایی ندارید و آن را تا به حال امتحان نکرده‌اید به شما توصیه می شود حتماً اطلاعات کافی در خصوص این تور به دست بیاورید و در فصل تابستان آن را تجربه کنید و قطعاً خاطره های بی نظیری از تور رفتینگ در ذهنتان به ثبت خواهد رسید.

می توان اینگونه گفت که ریفتینگ یک ورزش پرهیجان محسوب می شود و در کنار آن ماجراجویانه بودن آن هیجان تور را چندین برابر میکند؛ تور رفتینگ در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است و باید در اجرای آن نکات ایمنی رعایت شود تا مشکلی ایجاد نگردد.

تور رفتینگ در رودهای خروشان اجرا میشود که امکان ریفتینگ در آنها وجود دارد و معمولاً برای تور رفتینگ مقصدهای نظیر رودهای سفیدرود، کرج، هزار، سزار و… انتخاب می‌شود و تمام گروه های سنی می توانند در این تور شرکت کنند. اجرای تور رفتینگ به این صورت است که قبل از هر چیزی مسئول و راهنمای تور نکات ایمنی و توضیحات لازم را برای تمامی افراد ذکر می کند و سپس افراد سوار قایق می شوند.

مسیر رودخانه در ابتدای حرکت آرام می باشد و آرامش خاصی را احساس می کنید اما به تدریج با طی کردن مسیر با قایق امواج شدت خواهند گرفت و برای اینکه خودتان را در برابر موج ها نگه دارید از پارو استفاده میکنید ولی سوار بر این موج ها به این سو و آن سو می روید و قطعاً در کنار افزایش ضربان قلب و هیجان انگیز بودن سفر ممکن است با آب هم خیس شوید اما این تجربه بی نظیر تنها در تور رفتینگ  نصیبتان می‌شود و هر چقدر که مسیرهای پرپیچ و خم را در لابلای درختان و شاخه ها در رودخانه طی کنید میزان این هیجان ها افزایش پیدا می کند و نوع این ماجراجویانه محسوب می شود.

به این موضوع دقت داشته باشید که برای انتخاب تور رفتینگ حتماً از آژانس مسافرتی معتبر و شناخته شده ای نظیر تایسیز پرواز استفاده نمایید چرا که با تجربه و راهنمای تور مشکلی در حین سفر بر روی شما ایجاد نخواهد شد و قبل از هر چیزی نکات ایمنی به خوبی برای مسافران لحاظ می گردد.

برای انتخاب تور رفتینگ می توانید از فصل بهار و تابستان استفاده کنید و به همراه خانواده تجربه ای ناب و لذت بخش را به دست بیاورید. فصل زمستان به دلیل سرد بودن هوا برای تور رفتینگ مناسب نیست.

سفر به گیلان در فصل تابستان

یکی از مقصدهای پرطرفدار برای فصل تابستان استان زیبا و دیدنی گیلان است که با هوای خنک و شرایط معتدل هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافرین می باشد؛ برای سفر به گیلان میتوانید تورهای آژانس مسافرتی تایسیز پرواز نظیر تور ماسوله، تور ماسال را انتخاب کنید.

ماسوله جز یکی از دیدنی ترین مکان های استان گیلان می باشد که از رشت حدود 55 کیلومتر فاصله دارد و به شهرستان فومن نزدیک است. آنچه که در ماسوله سبب شده تا نظر گردشگران و مسافران را به خود جلب نماید معماری بافت منازل و ترکیب سنتی آنهاست. در فصل زمستان هوای این منطقه به شدت سرد است اما در تابستان با آب هوای معتدل و لذت بخشی روبروست؛ به همین جهت توصیه می شود که تور ماسوله در تابستان انتخاب شود.

برای تابستان کدام تورهای داخلی را انتخاب کنیم؟

جاذبه های گردشگری متعددی در ماسوله وجود دارد که به عنوان مشهورترین آنها می توان به موزه مردم شناسی ماسوله، بازار ماسوله ، ابشارهای ماسوله ،پارک جنگلی، بقعه عون بن علی اشاره کرد.

معمولا گردشگران اولین مکانی که برای بازدید در تور ماسوله انتخاب می کنند بازار آن است که در آن روستاییتان بافتنی ها و سازه هایشان به همراه ترشی ها و مرباهای متنوع به فروش می رسانند. در این شهر توریستی و زیبا ساعت ها میتوانید در خیابان ها قدم بزنید و از جذابیت بی نظیر کوچه پس کوچه های آن لذت ببرید.

پس از آن آبشارهای زیبایی ماسوله را خواهید دید که مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته اند. از جمله آبشارهای مشهور آن می‌توان به آبشار کوشه اشاره نمود که در انتهای دره جنگلی ماسوله واقع شده و در ارتفاعات تقریبا ۳۰ متری قرار گرفته است. آبشار رودخان، آبشار خرم بو، آبشار لارچشمه و آبشار توریشوم نیز دارای جلوه های بسیار منحصر به فرد در ماسوله می باشند.

ماسال شهر زیبا و بهشتی گیلان

اگر بخواهیم یکی دیگر از شهرهای زیبای گیلان را معرفی کنیم ماسال به عنوان یک شهر بهشتی و بی نظیر در استان گیلان است که با وجود کوچک بودن اما دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی است و بدون شک سفر شما با تور ماسال جزء بیاد ماندنی ترین ها خواهد بود.

برای تابستان کدام تورهای داخلی را انتخاب کنیم؟

ماسال در کنار کوه های تالش است و طبیعت منحصر به فردی دارد و مراتع و دشت های سرسبزی به دلیل قرارگیری آن در منطقه کوه پایه ای وجود دارد؛ شما در هر فصلی از سال که تور ماسال را انتخاب کنید می توانید زیبایی های آن را ببینید اما در فصل تابستان و بهار از نظر آب و هوا معتدل تر است و گردشگران معمولاً این زمان را برای سفر به ماسال انتخاب می نمایند و جلوه بی نظیری از درختان و طبیعت در ماسال برقرار است؛ در ماسال می توانید در کنار طبیعت گردی از دیگر جاذبه های گردشگری جذاب آن نیز استفاده کنید که آبشارهای بزرگ و کوچک و مناطق بکر و طبیعت سرسبز آن بسیار شهرت دارد و از آبشارهای متفاوت و زیبای آنها نظیر آبشار خون، آبشار رامین ، آبشار تولی نسا و آبشار ویوز دیدن کنید.

اگر برای تابستان خود تور ماسال را انتخاب کرده اید حتماً از غارهای متعدد نیز دیدن کنید و روستای ییلاقی اولسبلنگاه را فراموش نکنید. گردشگران بسیار زیادی از شهرهای متفاوت هر ساله برای دیدن این روستا با طبیعتی منحصربه‌فرد راهی ماسال می شوند. دقت داشته باشید که نسبت به گذشته پیشرفت های بسیار خوبی از نظر امکانات در ماسال قرار گرفته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.