تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 22008

بسیاری از بازیکنان Cyberpunk 2077 پس از بازپرداخت هنوز به بازی دسترسی دارند

بسیاری از بازیکنان Cyberpunk 2077 پس از بازپرداخت هنوز به بازی دسترسی دارند

بازی Cyberpunk 2077 ساخته استودیو CD Projekt Red از جمله آثار است که همراه با عرضه سیلی از جنجال را به پا کرد. برخی از کاربرانی که به خریداری عنوان مذکور پرداخته بودند تاب مشکلات آن را نداشتند و فوراً..

بازی Cyberpunk 2077 ساخته استودیو CD Projekt Red از جمله آثار است که همراه با عرضه سیلی از جنجال را به پا کرد. برخی از کاربرانی که به خریداری عنوان مذکور پرداخته بودند تاب مشکلات آن را نداشتند و فوراً خواستار بازگشت پول خود شدند. در نتیجه استودیو یاد شده هم عرصه را ترک نکرد و جوابگوی عواقب عرضه بازی بود. با این حال به نظر می‌رسد که با وجود بازگشت پول بسیاری از بازیکنان، آن‌ها هنوز هم به بازی دسترسی دارند.

طبق گزارش وب‌سایت Vice بسیاری از بازیکنان اشاره کرده‌اند که پس از درخواست برای بازگشت پول، بازی از دسترس آن‌ها خارج نشده است و هنوز هم می‌توانند به تجربه‌اش بپردازند. برای مثال شخصی که نسخه 250 دلاری ویژه را خریداری کرده، حتی پس از عودت پول، درخواست نشده است که نسخه فیزیکی را بازگرداند. این مورد برای برخی از خریداران نسخه دیجیتال نیز صدق می‌کند.

به هر حال باید توجه داشت که استودیو CD Projekt Red هنوز فرایند اعمال بازپرداخت پول را برای بسیاری از بازیکنان به اتمام نرسانده است و با توجه به مشکلات پیش‌رو، هم‌اکنون درگیری‌های زیادی دارد؛ بنابراین شاید در روزها و ماه‌های آینده بالاخره درخواست شود که افراد نسخه فیزیکی خود را برگردانند یا حتی جلوی دسترسی به نسخه‌های بازپرداخت شده آنلاین گرفته شود.

مدتی پیش مشخص شد که بازی Cyberpunk 2077 با وجود تمام بازپرداختی‌ها و مشکلات خود، تاکنون حدود 13 میلیون به فروش رفته است. استودیو سازنده مدام در حال تلاش است تا با عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد، تجربه بازیکنان را بهبود دهد و مشکلات موجود را برطرف کند. مدتی پیش در همین راستا شاهد عرضه به‌روزرسانی اصلی 1.1 بودیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بسیاری از بازیکنان Cyberpunk 2077 پس از بازپرداخت هنوز به بازی دسترسی دارند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.