تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 11:25
کد خبر : 10670

بلومبرگ: اپل در حال ساخت نمونه‌های اولیه آیفون تاشو است

بلومبرگ: اپل در حال ساخت نمونه‌های اولیه آیفون تاشو است

بلومبرگ: اپل در حال ..

بلومبرگ: اپل در حال ساخت نمونه‌های اولیه آیفون تاشو است

گزارشی به نقل از تأمین‌کنندگان چینی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل در حال آزمایش آیفون های تاشو برای عرضه در سال ۲۰۲۲ است. به تازگی بلومبرگ به نوعی این شایعه را با انتشار گزارشی تائید کرده چراکه در این گزارش آمده است اپل اکنون روی یک گوشی آیفون با نمایشگر تاشو کار می‌کند. هرچند تاریخ عرضه احتمالی این محصول هنوز مشخص نیست.

بر اساس گفته‌های مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال توسعه مدل جدیدی از آیفون است که قابلیت تا شدن دارد. انتظار می‌رود این نسخه جدید برای رقابت با دستگاه‌های سامسونگ نظیر گلکسی Z فولد و گلکسی Z فلیپ تولید و عرضه شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا آیفون تاشو روشنایی روز را به خود خواهد دید یا این محصول در مراحل اولیه تولید متوقف می‌شود.

در این گزارش آمده است که مهندسان اپل مدتی‌ست در حال تست نمونه‌های اولیه نمایشگرهای تاشو هستند اما برنامه‌های کوپرتینویی‌ها برای عرضه چنین دستگاهی هنوز نامشخص است. به گفته یک منبع نام آشنا، اپل هنوز یک دستگاه تاشو کاملاً کاربردی ندارد، به این معنی که این طرح اولیه همچنان در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و ممکن است هیچگاه روانه بازار نشود.

تیم طراحی اپل چندین گزینه را برای آیفون تاشو مورد بحث قرار داده‌اند؛ از جمله دستگاهی که در زمان باز شدن، نمایشگری ۶٫۷ اینچی همانند صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو مکس دارد. حداقل در حال حاضر به نظر می‌رسد که نمونه‌های اولیه در حال آزمایش آیفون تاشو، در پشت نمایشگر خود «لولای عمدتاً نامرئی» دارد.

اگر اپل واقعاً قصد عرضه آیفونی تاشو داشته باشد، این مورد احتمالاً اساسی‌ترین تغییر در محصولات آیفون از زمان معرفی آیفون X خواهد بود. آیفون X با نمایشگر تمام صفحه و بدون دکمه Home یا خانه روانه بازار شد که از نظر طراحی، تفاوت قابل ملاحظه‌ای با آیفون‌های محبوب این شرکت داشت. شرکت‌های سامسونگ و موتورولا مدتی‌ست که به ساخت و عرضه گوشی های تاشو مشغول هستند اما برخی از این محصولات هنوز تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای ارائه نمی‌دهند.

در حال حاضر انتظار می‌رود که امسال شاهد معرفی نسخه‌های ارتقاءیافته آیفون ۱۲ با همان نوع طراحی باشیم هرچند بلومبرگ می‌گوید این شرکت می‌خواهد حسگر تاچ آیدی (Touch ID) را برای آیفون‌های ۲۰۲۱ به درون نمایشگر منتقل کند.

از سوی دیگر، اخیراً شایعه شده است که آیفون امسال به جای آیفون ۱۳ با نام آیفون ۱۲S معرفی و عرضه خواهد شد. نظر شما در خصوص اطلاعات بالا چیست؟ آیا منتظر عرضه آیفون تاشو هستید یا دوست دارید اپل همچنان به تولید آیفون‌های پرچمدار خود ادامه دهد؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.