تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 10:31
کد خبر : 6692

بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است

بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است

خانه/موبایل/بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است موبایلشیائومی بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است طبق اطلاعاتی که مدیرعامل بلک شارک در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، گوشی گیمینگ بعدی ..

خانه/موبایل/بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است موبایلشیائومی بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است

طبق اطلاعاتی که مدیرعامل بلک شارک در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، گوشی گیمینگ بعدی این شرکت یعنی بلک شارک 4 به امتیاز 788505 در بنچمارک آنتوتو دست پیدا کرده است.

دو روز پیش زیر برند Black Shark شیائومی فاش کرد که اسمارت فون بعدی آن‌ها Black Shark 4 است و به باتری 4500 میلی آمپری ساعتی و شارژ سریع سیمی 120 وات مجهز شده است. حالا مدیرعامل نام این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo بنچمارک Black Shark 4 را به اشتراک گذاشته، این گوشی توانسته است بالاترین امتیاز را در بنچمارک AnTuTu بدست آورد: 788505 امتیاز. این خیلی بیشتر از Mi 11 شیائومی است که امتیازی در حدود 700k-710k را کسب کرده است.

بنچمارک آنتوتو بلک شارک 4

بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است

مدیر بلک شارک توضیح داده است که این موفقیت ناشی از فداکاری مهندسان این شرکت است، اما وی هنوز هم کاملاً راضی نیست، و ظاهراً تا زمانی که بلک شارک 4 مرز 800،000 در AnTuTu را نشکند راضی نخواهد شد. از آنجا که به نظر می‌رسد یک کمپین تبلیغاتی برای این گوشی تشکیل شده‌اند است، تصور می کنیم نباید با معرفی رسمی Black Shark 4 بیشتر از چند هفته فاصله داشته باشیم. انتظار می‌رود این گوشی از صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1080×2400 برخوردار باشد و البته چیپست اسنپدراگون 888 را نیز در این گوشی خواهیم دید.

منبع: GSMARENA

نمایشگاه CES 2021: لنوو انواع مختلف لپ تاب های حرفه ای ThinkPad خود را معرفی کرد

شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.