تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اکتبر 2021 - 9:12
کد خبر : 46037

بهترین جاذبه های گردشگری ایران در پاییز پادشاه فصل ها

بهترین جاذبه های گردشگری ایران در پاییز پادشاه فصل ها

ایران کشوری چهار فصل است. سفر در هر فصلی لطف خودش را دارد. حالا با شروع فصل پاییز وقت آن رسیده که بیشتر به سراغ جاذبه های پاییزی کشورمان برویم. به ویژه پاییز امسال که تقریبا در هر ماه تعطیلات چند روزه‌ای شرایط را برای سفر مهیا کرده است. برای دیدن بهترین جاذبه های پاییزی

ایران کشوری چهار فصل است. سفر در هر فصلی لطف خودش را دارد. حالا با شروع فصل پاییز وقت آن رسیده که بیشتر به سراغ جاذبه های پاییزی کشورمان برویم. به ویژه پاییز امسال که تقریبا در هر ماه تعطیلات چند روزه‌ای شرایط را برای سفر مهیا کرده است. برای دیدن بهترین جاذبه های پاییزی ادامه مطلب را دنبال کنید:

شمال ایران مقصد سفرهای کوتاه مدت

جنگل های هیرکانی چند سالی می شود که ثبت جهانی شده است.! این جنگل در شمال ایران با وجود همه مسافران همیشگی‌اش همچنان جذاب ترین تصاویر را در پاییز برای شما نمایش می دهد.! از جمله جنگل‌های راش که در پاییز به اوج زیبایی خودش می‌رسد و طوفانی از رنگ برپا می کند!

بهترین جاذبه های گردشگری ایران در پاییز پادشاه فصل ها

پاییز فصل کویر

حتما می دانید که بخش بزرگی از ایران را کویر تشکیل داده. شاید حتی تا به حال  فکر دیدن رمل های جادویی از فکرتان گذشته باشد. اما هیچ می دانستید ایران صاحب یکی از عجیب ترین نواحی کویری جهان است؟ تا به حال چیزی در مورد کلوت های شهداد یا گرم ترین نقطه جهان شنیده‌اید؟ می‌دانستید برای سه سال متوالی گرم ترین نقطه جهان در گندم بریان کویر لوت ثبت شده؟

هرچند برای رفتن عمق کویر شما باید مجهز باشید و حتی مجوز های لازم را کسب کنید. اما می‌توانید به سراغ مقاصدی نزدیک تر هم بروید. ازجمله کویر مرنجاب، مصر، ابوزیدآباد و کاراکال است. شاید در نگاه اول به نظرتان همه این مقصد ها کویر به نظر بیاید، اما اینطور نیست. به لحاظ پوشش گیاهی و همین طور جانوری هرکدام از این مناطق کاملا با دیگری متفاوت است.

برخی از این جاذبه های کویری دورتر و برخی نزدیک تر هستند. اگر شما ساکن تهران هستید می توانید از کاشان تا کرمان شاهد بهترین و ناب ترین کویرهای ایران باشید. اما فراموش نکنید سفر به کویر نیازمند آمادگی و تجهیزات است. بنابراین قبل از سفر حتما از موارد مورد نیاز آن اطلاع پیدا کنید.

 

 

جنوب ایران خاص ترین تجربه

اهل سفر هستید و می‌خواهید عجیب‌ترین تصاویر زندگیتان را ببینید؟ از ابتدای پاییز هوای مناطق جنوبی پذیرای گردشگران می شود. غذاهای دریایی، جزیره‌های متفاوت از کیش و قشم گرفته تا هرمز و هنگام و طبیعت عجیبشان.

به سمت بوشهر و بندر عباس که بروید. علاوه بر دیدن منظره زیبای خلیج فارس می‌توانید از بازارهای محلی و کافه ها و…. نیز لذت ببرید.

در چهابهار می‌توانید طلاقی کویر و دریا را ببینید. به سراغ گل افشان ها بروید و در کنار تپه های مریخی رانندگی کنید و مناظری کاملا متفاوت از آنچه که تا امروز دیده‌اید را خواهید دید.

این‌ها فقط بخش‌های کوچکی از ایران برای سفر در پاییز بودند. اما انجام همه این  سفرها مستلزم رعایت مسائل مهمی مانند، پروتکل های کرونا یا پرداخت هزینه‌های زیاد بابت حمل و نقل است.

تصور کنید، برنامه‌ای یک هفته ای برای گشت وگذار در مناطق جنوبی ایران دارید. از بوشهر تا چابهار! چه هماهنگی هایی باید انجام شود؟

برنامه‌تان را چطور مرتب می‌کنید تا بتوانید به همه ماشین هایی که باید سوار شوید برسید؟ از طرف دیگر احتمالا اگر شما خودروی شخصی نداشته باشید. مجبور این همه تکاپو را از فرودگاه شروع کنید.

 

 

 

کرونا هنوز تمام نشده !

بله درست است، حالا دیگر واکسیناسیون عمومی شدت گرفته اما تا زمانی که حداقل 70 درصد جامعه هر دو دوز واکسن را دریافت نکرده باشد، نباید پروتکل ها را فراموش کرد. هنوز هم با وجود واکیسناسیون عمومی میزان ابتلا بالاست و قطعا هیچکدام از ما نمی‌خواهیم که هیچ یک از عزیزانمان دچار این بیماری شوند. از طرف دیگر دوسال خانه نشینی برای خیلی از افراد ممکن نیست و احتمالا کلافه‌تر از همیشه نیاز یک سفر هرچند کوتاه داریم.

درست همینجاست که باید تلاش کنیم تا اگر قرار است سفری انجام شود، با رعایت پروتکل‌ها و به شیوه جدیدی انجام شود.  خوشبختانه همیشه راه‌های جدیدی پیش روی ما هست.

بهترین جاذبه های گردشگری ایران در پاییز پادشاه فصل ها

همیشه راه بهتری هم هست

همیشه راه بهتری هم هست، می‌توانید این بار به سراغ اجاره خودرو بروید. تا بدون اتلاف وقت و معطل شدن با خودروی خودتان به سفر بروید.

شما برای انجام سفری بی خطرتر مجبورید با نفراتی محدود و خودروی شخصی سفر کنید.  اما محدودیت های کرونایی که در جاده ها اعمال می شود جلوی حجم زیادی از سفرها با خودروی شخصی را می‌گیرد. از طرفی بسیاری از افراد صاحب خودروی شخصی نیستند.  ما راه‌حل بهتری را به شما معرفی می‌کنیم: اجاره خودرو از موسسات کرایه خودرو.!

حالا دیگر نیازی نیست برای هر برنامه هماهنگی های لازم را انجام دهید. در واقع خودتان برنامه‌ریز خودتان خواهید بود. می‌توانید به سراغ روستاهای شمال کشور بروید. نیازی نیست در تورهای یک روزه و شلوغ شرکت کنید و ریسک کرونا را به جان بخرید. کافی است با خانواده‌تان سوار خودرو اجاره‌ایتان شوید و روی نقشه مقاصد در میان راه را ببینید.

می توانید به کاشان اصفهان یا حتی یزد بروید. به هر اندازه که بخواهید در هرکدام از این شهر ها توقف داشته باشید. اگر پیش از این جایی را دیده باشید به جایش به جاذبه های متفاوتی سر بزنید.

 

 

حامی رنت مرجعی معتبر برای اجاره خودرو

موسسه اجاره خودرو حامی رنت با ارائه خدمات در حوزه اجاره خودرو تا امروز تلاش کرده تا سفری امن و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

حامی رنت با سابقه بیش از ده سال حضور در این کسب و کار توانسته خودروهایی با تنوع بالا و همینطور امکانات در اختیار مشتریان خود بگذارد.  از جمله این امکانات: داشتن مجوز تردد بین شهری در شهرهای قرمز و نارنجی، ارایه بیمه طلایی برای مشتریان، و همینطور روش های گوناگون ودیعه گذاری برای اجاره خودرو است.

شما در حامی رنت می‌توانید بیش از 60 انتخاب از میان مدل های مختلف خودروهای ایرانی و خارجی داشته باشید. و بسته به نیازتان نه فقط برای چند روز بلکه برای هفته‌ها و حتی ماه‌ها به اجاره خودرو بپردازید.

حامی رنت همچنین برای راحتی مشتریان خود طرح های مختلفی را برای اجاره خودرو در نظر گرفته است. از جمله طرح‌های اجاره ماشین بدون راننده و اجاره خودرو با استفاده از امکان جابه جایی خودروی شخصی با ماشین اجاره ای است.

برای اجاره خودرو از موسسه حامی رنت کافی است به سایت مراجعه کنید. یا با یک تماس به مشاوران ما وصل شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.