تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فوریه 2022 - 10:02
کد خبر : 502698

بهترین منابع زیست و شیمی کنکور تجربی کدام‌اند؟

بهترین منابع زیست و شیمی کنکور تجربی کدام‌اند؟

شاید تحصیل و شرکت در کنکور تنها راه موفقیت نباشد، اما بی‌شک راحت‌ترین راه رسیدن به موفقیت ادامه تحصیل است. یکی از مراحل مهم دوران تحصیل، کنکور و ورود به دانشگاه است. خیلی از دانش‌آموزان برای موفقیت در این ماراتون علمی، از کلاس‌های فوق‌العاده و معلمان زیادی کمک می‌گیرند. برخی نیز در کنکورهای آزمایشی مختلف

شاید تحصیل و شرکت در کنکور تنها راه موفقیت نباشد، اما بی‌شک راحت‌ترین راه رسیدن به موفقیت ادامه تحصیل است. یکی از مراحل مهم دوران تحصیل، کنکور و ورود به دانشگاه است. خیلی از دانش‌آموزان برای موفقیت در این ماراتون علمی، از کلاس‌های فوق‌العاده و معلمان زیادی کمک می‌گیرند. برخی نیز در کنکورهای آزمایشی مختلف شرکت می‌کنند. اما یکی از راه‌های دیگری که در موفق‌شدن در کنکور تاثیر زیادی دارد، خرید و مطالعه کتاب‌های کمک درسی مختلف است. بانک کتاب طلایی، یکی از بهترین سایت‌هایی است که در آن می‌توانید کتاب‌های کمک درسی از انتشارات متفاوت را مشاهده کرده و بخرید.

مهم‌ترین دروس در کنکور رشته تجربی و بهترین منابع آن‌ها

رشته تجربی از دیرباز تاکنون، لقب پرتقاضاترین رشته کنکور را داشته‌است. هر سال تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای موفقیت در این کنکور تلاش‌های زیادی می‌کنند. علاوه‌بر شرکت در کنکورهای آزمایشی و بهرمندی از معلمان باتجربه، استفاده از کتاب‌های کمک درسی از انتشارات مختلف برای موفقیت در کنکور تجربی موثر است. شیمی و زیست شناسی، دو درس مهم و اصلی رشته تجربی هستند.

دانش‌آموزان برای کسب رتبه‌ بالا و ورود به رشته‌های پزشکی باید تمرکز اصلی خود را روی این دو درس بگذارند. البته این به معنی فراموش‌کردن و کم اهمیت‌بودن سایر دروس نیست. شیمی و زیست شناسی در کنکور نسبت به سایر درس‌ها ضرایب بالاتری دارند و مهارت در این دو درس در نمره آزمون تاثیر زیادی دارد.

کتاب‌های کمک آموزشی مختلفی برای درس‌های شیمی و زیست شناسی در بازار وجود دارد، اما کتاب‌های زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز و شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان را می‌توان به عنوان بهترین منابع زیست و شیمی کنکور نام برد. این دو کتاب و ده‌ها کتاب دیگری را که برای موفقیت در کنکور به آن‌ها نیاز دارید می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی با تخفیف‌های عالی خریداری کنید.

ویژگی‌های کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

خیلی سبز یکی از باتجربه‌ترین انتشارات در حیطه کنکور تجربی است و کتاب‌های کمک آموزشی زیست شناسی این انتشارات بسیار پرطرفدار هستند. کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز شامل تعداد زیادی تست‌های متنوع و ترکیبی است که مهارت تست‌زنی را در داوطلبان تقویت می‌کند. این کتاب شامل تست‌های زیست شناسی سال دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی است.

جلد دوم این کتاب شامل پاسخ‌های تشریحی و درسنامه زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم به همراه هزاران نکته کنکوری برای داوطلبان کنکور رشته تجربی است. کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز و همچنین جلد دوم آن می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی با تخفیف عالی سفارش دهید.

با خرید این کتاب، یک منبع عالی برای هر سه کتاب زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازهم تهیه خواهید کرد. کتاب زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز در مجموع شامل 3266 تست متنوع و ترکیبی درس زیست شناسی با سطوح مختلف است که تمام نیازهای دانش‌آموزان را مرتفع می‌کند.

بهترین منابع زیست و شیمی کنکور تجربی کدام‌اند؟2

ویژگی‌های شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان

درس شیمی، یکی دیگر از درس‌های مهم رشته تجربی است که درصد آن در رتبه نهایی داوطلب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. مبتکران یکی از شناخته‌شده‌ترین انتشارات منتشرکننده کتاب‌های کمک آموزشی برای درس شیمی است. شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان، که بین رشته ریاضی و تجربی مشترک است و داوطلبان هر دو رشته می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. این کتاب در دو جلد نوشته‌شده و شامل صدها سوال تستی و تشریحی برای شیمی دوازدهم است.

جلد اول این کتاب، فصل اول و دوم شیمی دوازدهم را شامل می‌شود و دارای درسنامه‌های کاربردی بسیاری است که فهم شیمی را برای دوطلبان و دانش‌آموزان تسهیل می‌کند. این کتاب همچنین دارای تست‌های طبقه‌بندی شده از سطح آسان به خیلی سخت است که مباحث شیمی دوازدهم را در ذهن دانش‌آموزان تثبیت می‌کند.

ویژگی مهم دیگر این کتاب، استفاده از علائم کارتونی به منظور یادگیری بهتر مفاهیم شیمی دوازدهم است. برای خرید این کتاب و دیگر کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات مختلف می‌توانید به سایت بانک کتاب طلایی مراجعه کنید. با خرید از بانک کتاب طلایی، می‌توانید هم در هزینه‌ها و هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید. شما با استفاده از تخفیف‌های همیشگی بانک طلایی، می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را با قیمت شگفت‌انگیز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

مزایای خرید آنلاین کتاب‌های کمک آموزشی

یکی از مزایای مهم خرید آنلاین، امکان مقایسه کتاب‌های مختلف در کمترین زمان ممکن است. به‌علاوه دیگر برای خرید کتاب نیازی نیست وقت خود را صرف رفت‌وآمد کنید. می‌توانید به راحتی و با فشردن چند کلید کتاب‌های مختلف نظیر کتاب‌های زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز و شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان را سفارش دهید.

یکی از بهترین سایت‌هایی که برای خرید آنلاین کتاب‌های کمک آموزشی مختلف، می‌توانید به آن مراجعه کنید سایت بانک کتاب طلایی است. از بانک کتاب طلایی می‌توانید کتاب‌های موردنظر خودتان را با تخفیف‌های عالی و با بهترین کیفیت خریداری کنید. همچنین بانک کتاب طلایی سفارش‌های شما را در اسرع وقت به دستتان خواهد رساند.

جمع‌بندی

داوطلبان کنکور رشته تجربی نسبت به سایر رشته‌ها برای پیروزی در کنکور با رقبای بیشتری سروکار دارند. در نتیجه داوطلبان این رشته برای کسب رتبه‌های عالی و ورود به بهترین دانشگاه‌ها چندبرابر دیگران تلاش کنند. برای موفقیت در کنکور، بیشتر از هر چیزی انگیزه و حال داوطلب اهمیت دارد، اگر انگیزه کافی در او وجود داشته باشد حتما موفق خواهد شد.

از ابزارهای مهمی که برای موفقیت در کنکور به آن‌ها نیاز دارید می‌توان کلاس‌های فوق‌العاده، شرکت در کنکورهای آزمایشی و همچنین کتاب‌های کمک آموزشی را نام برد. زیست شناسی و شیمی دو درس مهم و تاثیرگذار کنکور رشته تجربی هستند که تاکنون کتاب‌های کمک آموزشی زیاد با استراتژی‌های مختلف یادگیری آن‌ها به بازار آمده است.

اما بی‌شک یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی برای دروس زیست شناسی و شیمی، کتاب‌های زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز و شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان است. شما می‌توانید علاوه‌بر این دو کتاب، صدها کتاب کمک آموزشی و عمومی دیگر را بدون هیچ اتلاف وقتی و تنها با فشردن چند کلید، از سایت بانک کتاب طلایی خریداری کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.