تاریخ انتشار : یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 17:30
کد خبر : 29721

به‎روزرسانی بدون مشکل اندروید ۱۱ برای شیائومی می A3 منتشر شد

به‎روزرسانی بدون مشکل اندروید ۱۱ برای شیائومی می A3 منتشر شد

به‎روزرسانی بدون مشک..

به‎روزرسانی بدون مشکل اندروید ۱۱ برای شیائومی می A3 منتشر شد

شیائومی در عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود برای می A3 با مشکلات فراوانی مواجه شده است. البته این غول چینی به‌طور کلی در بخش نرم‌افزاری دستگاه‌های دارای اندروید وان خود با مشکلات بیشتری نسبت به اندروید اصلی روبه‌رو بوده است ولی حتی با در نظر گرفتن اینکه شیائومی می A3 از اندروید وان استفاده می‌کند، چهار تلاش ناموفق برای عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای می A3 از چنین کمپانی بزرگی بعید است. اکنون نیز سه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای حل مشکلات مربوط به این نسخه منتشر شده است.

اولین به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای شیائومی می A3 باعث بریک شدن دستگاه می‌شد

در اواخر سال گذشته، دارندگان شیائومی می A3 اولین اندروید ۱۱ را به‌صورت OTA دریافت کردند و بسیاری از آن‌ها به‌سرعت مشکلی را گزارش دادند مبنی بر اینکه این به‌روزرسانی باعث بریک شدن دستگاه می‌شود. این امر باعث توقف سریع انتشار این به‌روزرسانی شد و همچنین باعث تعویض گوشی‌های آسیب‌دیده از سوی شرکت شیائومی به‌صورت رایگان شد.

توقف انتشار اندروید ۱۱ حدود چند ساعت طول کشید و یک به‌روزرسانی دیگر به‌صورت OTA منتشر شد. باید از شیائومی بابت این موضوع قدردانی کرد که حتی با وجود خرابی چندین دستگاه، به‌سرعت یک به‌روزرسانی دیگر را برای این گوشی منتشر کرد. با این وجود، نسخه دوم اندروید ۱۱ علی‌رغم اجرا شدن با دارای مشکلاتی بود. به‌عنوان مثال، ضبط کننده صفحه‌نمایش در این نسخه حذف شده بود و این نسخه همچنین فاقد برخی از وصله‌های امنیتی اندروید مانند نسخه جدیدتر جایگزین وصله‌های امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ بود.

ضبط کننده صفحه نمایش اندروید 11 شیائومی می A3

ضبط کننده صفحه‌نمایش به نسخه جدید اضافه شده است.

هردوی این مشکلات در نسخه جدید با شماره ساخت V12.0.4.0.RFQMIXM (نسخه جهانی) که اخیراً به‌صورت OTA منتشر شده است، برطرف شده است. حجم بارگیری این به‌روزرسانی ۳۲۹ مگابایت است و هر دو مشکل فقدان ضبط کننده صفحه‌نمایش و نبود وصله‌های امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را حل کرده است. همچنین، اپلیکیشن یوتیوب موزیک اکنون یک برنامه سیستمی اندروید و بخشی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض است.

امیدواریم که نسخه سوم عرضه‌شده دارای مشکلاتی برای شیائومی می A3 نباشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.