تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 28248

به‌روزرسانی جدید بازی Sea of Thieves در دسترس قرار گرفت؛ فریم ریت 120

به‌روزرسانی جدید بازی Sea of Thieves در دسترس قرار گرفت؛ فریم ریت 120

بازی Sea of Thieves یکی از اولین آثاری بود که همراه با معرفی و عرضه کنسول‌های سری X و S در سال گذشته، بهینه‌سازی‌های مورد نیاز نسل نهم را دریافت کرد. با این حال این بهینه‌ساز تاکنون تنها حالت رزولوشن ..

بازی Sea of Thieves یکی از اولین آثاری بود که همراه با معرفی و عرضه کنسول‌های سری X و S در سال گذشته، بهینه‌سازی‌های مورد نیاز نسل نهم را دریافت کرد. با این حال این بهینه‌ساز تاکنون تنها حالت رزولوشن 4K و فریم‌ریت 60 را به ارمغان می‌آورد و این موضوع برای ایکس باکس سری S به رزولوشن 1080p و فریم‌ریت 60 ختم می‌شد. بنابراین مایکروسافت بیکار ننشسته است و هنوز روی بازی کار می‌کند.

به‌روزرسانی اصلی فصل اول بازی یاد شده به تازگی در دسترس قرار گرفته است که در صدر ویژگی‌های جدید می‌توان حالت کارایی را مشاهده کرد. حالت کارایی اجازه می‌دهد که بازی روی 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا شود. یادداشت همراه این به‌روزرسانی اخطار می‌دهد که برخی از تلویزیون‌ها از فریم‌ریت 120 پشتیبانی نمی‌کنند و همچنین برخی کاربران قادر به استفاده از فناوری HDR نخواهند بود. بنابراین برخی از افراد که مجهز به تلویزیونی با فناوری HDR هستند، می‌توانند با خاموش کردن این قابلیت، فریم‌ریت بالاتری را تجربه کنند.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون روی کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه پایه بازی روی ایکس باکس وان نیز منتشر شده بود اما نباید انتظار داشت که حالت‌های مذکور در دسترس آن نیز قرار بگیرند. این به‌روزرسانی افزون بر مورد ذکر شده، یک سیستم مشابه بتل پس با نام Plunder Pass را نیز معرفی می‌کند که تجربه قابل توجهی را برای برخی بازیکنان مهیا خواهد کرد. اگر نسخه‌های رایانه‌های شخصی یا ایکس باکس‌های نسل نهمی بازی را در اختیار دارید، اکنون زمان خوبی برای به‌روزرسانی است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته به‌روزرسانی جدید بازی Sea of Thieves در دسترس قرار گرفت؛ فریم ریت 120 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.