تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 سپتامبر 2021 - 4:58
کد خبر : 44807

به روزرسانی جدید تلگرام با تم های جدید منتشر شد

به روزرسانی جدید تلگرام با تم های جدید منتشر شد

به روزرسانی جدید تلگرام با تم های جدید منتشر شد تلگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران منتشر کرده است که مانند همیشه چندین ویژگی جدید و همچنین برخی بهبودها را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.
..

به روزرسانی جدید تلگرام با تم های جدید منتشر شد

تلگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران منتشر کرده است که مانند همیشه چندین ویژگی جدید و همچنین برخی بهبودها را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.

اولین ویژگی جدید امکان اضافه کردن تم برای چت‌ها است. کاربران می‌توانند با انتخاب ۸ تم مختلف، نه تنها تم چپ را از سمت خود تغییر دهند، بلکه این تم برای شخص مقابل نیز قابل مشاهده خواهد بود.

این تم‌ها افزون بر پس‌زمینه‌هایی با الگوهای منحصربه‌فرد، میزبان پس‌زمینه‌های پویا و برخی ویژگی‌های متمایز دیگر هستند. همچنین تلگرام برای این موارد نسخه‌های شب و روز مجزایی را در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط:

  • استریم و تماس ویدیویی گروهی با تعداد نامحدودی از کاربران در تلگرام فراهم شد
  • به روزرسانی جدید تلگرام عرضه شد؛ بهبود ویژگی های پیشین

این نسخه همچنین از ایموجی‌های قابل تعامل نیز پشتیبانی می‌کند. وقتی یکی از ایموجی‌هایی که از انمیشن پشتیبانی می‌کنند را ارسال می‌کنید، با ضربه روی آن می‌توانید انمیشین‌های جدیدی را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید. افزون بر این که این انیمیشن‌ها برای شما قابل مشاهده هستند، در همان لحظه تمام افراد حاضر در گروه نیز می‌توانند آن انیمیشن را تماشا کنند.

به‌روزرسانی جدید تلگرام

همچنین به مانند گذشته این انیمیشن‌ها از موتور لرزشی دستگاه هم برای افزایش تعامل و بهبود تجربه کاربر استفاده می‌کنند.

سومین ویژگی جدید، مشاهده وضعیت پیام‌ها درون گروه‌ها است. اکنون کاربران در گروه‌های کوچک می‌توانند با انتخاب یک پیام، متوجه شوند که چه کسانی آن را دیده‌اند. به گفته تلگرام این گزارش‌ها برای مسائل احترام به حریم شخصی تنها هفت روز قابل نمایش خواهند بود و پس از آن حذف می‌شوند.

به‌روزرسانی جدید تلگرام

سرانجام به آخرین ویژگی جدید تلگرام می‌رسیم. ادمین گروه‌های تلگرام در این نسخه قادر به ضبط لایم استریم‌ها هستند. وقتی یک لایو استریم آغاز می‌شود، ادمین‌ها می‌توانند آن را ضبط کرده و کل یا قسمتی از آن را درون چت خود ذخیره کنند.

به‌روزرسانی جدید تلگرام

این به‌روزرسانی اکنون برای تمام پلتفرم‌هایی که تلگرام برای آن‌ها عرضه شده، در دسترس قرار گرفته است. در چند وقت اخیر به‌روزرسانی‌های زیادی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی محبوب قرار گرفته است.

به‌روزرسانی جدید تلگرام

برای مثال در نسخه پیشین پیام‌های ویدیویی تلگرام و همچنین دکمه‌ دایره‌ای مورداستفاده برای ضبط پیام‌های ویدیویی عملکرد بهتری پیدا کردند و کاربران فقط با ضربه زدن روی آن می‌توانند ویدیوهای خودشان را ضبط کنند، بدون آنکه نیازی به فشار دادن و نگه داشتن این دکمه باشد.

شما همچنین پس از نصب نسخه پیشین می‌توانستید پیام‌های ویدیویی خودتان را متوقف کرده و آن را اصلاح کنید.

امکان برقراری تماس‌ها و کنفرانس‌های ویدیویی با تعداد نامحدودی از کاربران یکی از ویژگی‌های قابل توجه تلگرام است که در نسخه‌های پیشین به این اپلیکیشن اضافه شد.

با این وجود، این قابلیت جذاب تنها ویژگی اضافه شده در نسخه‌های پیشین نیست. تلگرام در این بروزرسانی بزرگ ویژگی‌های کاربردی دیگری را هم متعرفی کرده که یکی از آن‌ها قابلیت هدایت پیام‌ها با اعمال گزینه‌های بیشتر است.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا عنوان پیام‌ها را در هنگام ارسال برای دیگران مخفی کرده یا نمایش دهید. این تغییرات به‌طور مشابه برای ارسال کننده نیز اعمال خواهند شد. افزون بر این، پنجره‌ی پیش‌نمایش امکان تغییر دریافت‌ کنندگان را به کاربر می‌دهد. در نتیجه اگر هنگام هدایت پیام‌ها به دیگران، گیرنده‌ای را به اشتباه انتخاب کنید، امکان اصلاح این مورد در اختیار شما خواهد بود.

به هر حال شما می‌توانید تاریخچه آخرین به‌روزرسانی‌های تلگرام و تغییراتی که به واسطه آن‌ها اعمال می‌شوند را در قسمت «مطالب مرتبط» همین صفحه دنبال کنید.

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.