تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 19673

به زودی ویژگی جدیدی برای مایکروسافت اوت لوک منتشر خواهد شد

به زودی ویژگی جدیدی برای مایکروسافت اوت لوک منتشر خواهد شد

به زودی ویژگی جدیدی ..

به زودی ویژگی جدیدی برای مایکروسافت اوت لوک منتشر خواهد شد

مایکروسافت اوت لوک (Outlook) یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است که به میلیون‌ها نفر از کاربران کمک می‌کند که به حساب ایمیل، تقویم و فایل‌هایشان متصل شوند. حال مایکروسافت در حال کار روی همین نسخه است تا آن را از هر زمان دیگری بهتر کند.

طبق گزارش کاربر توییتر به نام آلساندرو پالوزی (Alessandro Paluzzi) که دست به مهندسی معکوس می‌زند، مایکروسافت در حال کار روی قابلیتی است که اجاز می‌دهد کاربران مخاطبین خود را در اوت لوک بر اساس مولفه‌های خاصی مرتب کنند. برای مثال کاربران قادر خواهند بود که مخاطبان را بر اساس نام اصلی یا نام خانوادگی مرتب و سپس درون یک فهرست نمایش دهند. شما به محض انتشار به‌روزرسانی جدید، می‌توانید این ویژگی را در تنظیمات مایکروسافت اوت لوک اندروید پیدا کنید.

در واقع این قابلیت هم‌اکنون تحت توسعه قرار دارد و این به معنای آن است شما قادر به یافتن گزینه مورد نظر نیستید. ظاهراً مایکروسافت به صورت غیرعمومی در حال بررسی این ویژگی است و تنها به لطف مهندسی معکوس یاد شده، می‌توان متوجه این موضوع شد. منبع مذکور در حساب توییتر خود رابط کاربری احتمالی این ویژگی را نیز منتشر کرده است که شما می‌توانید در ادامه به آن‌ها نگاهی داشته باشید.

مایکروسافت اوت لوک
مایکروسافت اوت لوک

مایکروسافت مدتی پیش به اپلیکیشن‌های دیگر اندروید خود نظیر لانچر و البته تو دو نیز نگاهی داشت. همان‌طور که بدیهی است، اپلیکیشن تو دو در یادآوری و یادداشت‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار طی بازه‌های زمانی به خصوصی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که نیازمند افزایش کیفیت تجربه کاربری است.

از آن سو مایکروسافت لانچر نیز مدتی پیش به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که نسخه اپلیکیشن را تا رقم ۶٫۲٫۲۰ افزایش می‌دهد. این به‌روزرسانی بهبودهایی را در قسمت چینش صحیح اپلیکیشن‌ها در پوشه، قسمت فید مربوط به پروفایل‌های کاری، مصرف باتری و کارایی کلی اعمال می‌کند. افزون بر این، کاربران می‌توانند انتظار رفع برخی باگ‌های نرم‌افزاری و بهبود موارد پیشین را نیز داشته باشند. شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های اعمال شده را در زیر مشاهده و مطالعه کنید.

به‌روزرسانی ۶.۲.۲۰ اپلیکیشن مایکروسافت لانچر

  • بهبود در پیکربندی پروفایل‌های کاری به وسیله صفحه فید
  • بهبودهای ظاهری در چینش اپلیکیشن‌های درون پوشه
  • رفع باگی که سبب تنظیم مجدد آیکون‌های شخصی‌سازی هنگامی ورود مجدد به اپلیکیشن می‌شد.
  • رفع باگ عدم اجرای میانبرها هنگام استفاده از فرمان حرکتی سمت بالا
  • بهبود مصرف باتری و کارایی کلی

همان‌طور که مشخص است، ویژگی‌های مورد نیاز بسیاری در محصولات این شرکت لحاظ شده‌اند. با وجود آن که قابلیت مخاطبین اوت لوک نیز یک مورد بسیار خاص و مهم تلقی نمی‌شود، اما مایکروسافت سرانجام پس از مدت‌ها ویژگی‌های پایه را به اوت لوک اضافه خواهد کرد. شما می‌توانید اپلیکیشن اوت لوک اندروید را از طریق فروشگاه گوگل پلی به رایگان دریافت کنید.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.