تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 9166

به زودی یک نقشه جدید و محتوای دیگری به بازی Among Us افزوده می‌شود

به زودی یک نقشه جدید و محتوای دیگری به بازی Among Us افزوده می‌شود

با وجود این که بازی Among Us در سال 2018 عرضه شد اما موفقیت‌های اصلی آن در سال گذشته میلادی رقم خورد. احتمالاً شما آگاه باشید اما ذکر دوباره آن خالی از لطف نیست؛ بازی مذکور حول پیدا کردن یک الی سه نفو..

با وجود این که بازی Among Us در سال 2018 عرضه شد اما موفقیت‌های اصلی آن در سال گذشته میلادی رقم خورد. احتمالاً شما آگاه باشید اما ذکر دوباره آن خالی از لطف نیست؛ بازی مذکور حول پیدا کردن یک الی سه نفوذی در بین خدمه یک مجمتع یا در مواردی سفینه فضایی می‌چرخد که با توجه به وجود مکانیزم چت و موارد دیگر، می‌توان آن را جذاب توصیف کرد. محتوای بیش‌تر قبل از این نیز در نظر گرفته شده بود و حال ما جزئياتی جدید در این‌باره دریافت کرده‌ایم.

نقشه بعدی که برای بازی در نظر گرفته شده است، با نام Airship شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که ما شاهد وجود جزئيات بیشتری در آن نسبت به قبل باشیم. شما می‌توانید تصویر تزئینی این نقشه جدید را در پایین مشاهده کنید اما موضوع قابل توجه اضافه شدن یک نوع خرابکاری جدید است. با وجود این که هنوز پتانسیلی جذابی در این مورد دیده نمی‌شود اما می‌توان انتظار تغییرات مثبتی را داشت.

بازی Among Us از معدود آثار مستقل چند‌نفره‌ای به شمار می‌آید که در طول سال‌های اخیری به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یافته‌اند. شاید ایده مورد استفاده در این بازی موضوع تازه‌ای نباشد اما تاکنون شاهد هنرنمایی یک اثر با چنین نوآوری‌هایی نبوده‌ایم. از دیگر آثار مستقل می‌توان به بازی Fall Guys: Ultimate Knouckout و Rocket League نام برد که مسیر حضور بقیه توسعه دهندگان این زمینه را هموار کرده‌اند.

بازی یاد شده هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و البته گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است. نقشه و مکانیزم جدید به‌روزرسانی بازی به زودی برای تمام این پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. ما مدتی پیش شاهد حضور این اثر در گیم‌پس رایانه‌های شخصی بودیم و گفته می‌شود که در ادامه سال باید منتظر عرضه آن روی گیم‌پس کنسول‌های ایکس باکس نیز باشیم.

منبع: Gaming Bolt

نوشته به زودی یک نقشه جدید و محتوای دیگری به بازی Among Us افزوده می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.